Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki dylemat: oddałem wtryskiwacze na testy do serwisu boscha i niby im wyszło, że są zatarte końcówki (tak twierdzi gość z serwisu i proponuje wymianę na nowe za 5 tys). Przeglądałem cały protokół i tylko w jednym teście jest problem i wartości są ciut poniżej granicznych (reszta w normie). Proszę o pomoc czy wymieniać wtryski czy jeszcze na nich pojeździć (zalać preparat do czyszczenia wtrysków). I jeśli ktoś się orientuje to co przedstawia poniższy test (w sensie czy to jest na obciążeniu na wolnych obrotach itp).

Jak ktoś byłby w stanie pomóc mogę przesłać pełne wyniki testów na maila. Poniżej screen z testem którego wtryskiwacze nie przeszły.

 

http://www.tntsport.republika.pl/wtryski_test.jpg

Opublikowano
VL czyli dawka wtrysku pełnego obciążenia. Ale tolerancja jest chyba +-5, kiedyś to próbowałem rozgryźć bo miałem takie same wydruki :)
Opublikowano
Miałeś jakieś objawy że robiłeś test? Jak to się skończyło u Ciebie wymieniałeś wtryski? Bo jeśli auto nie uzyska 177 km a tylko 170 to jakoś to przeżyję :).
Opublikowano
Szczerze to musiałbym zerknąć dokładnie jakie wyniki miałem ale zostawiłem tak jak było i jednego najgorszego wymieniłem i tak jeździłem i nawet program zrobiłem gdzie seria wyszła 230km zamiast 204km. Teraz będę wymieniał wszystkie na wersje z biturbo. Dałem je na stół ze względu niebieskiego bąka po odpalaniu rano i telepaniu lekkim. Ale Ty masz DPF wiec dymku nie zobaczysz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.