Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

posiadam bmw e39, 520d 136km, rocznik 2001 (po lifcie), przebieg 320 000km. Zastanawiam sie nad wycięciem kata, ogólnie bmw zbiera mi sie od 1,8tyś tak mocniej, kolega w e46 wyciął katy i różnica jest niedoporównania, przy 1,2 już fajnie wciska w porównaniu do mojego. Czemu są różne opinie, jedni za nie, drudzy za tak?

 

Prosiłbym o rady, na tak czy na nie?

 

 

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Plusy:

-mniejszy lag z niskich obrotów

-nie dusisz silnika

-możesz urwać ze 200ml na spalaniu.

 

Minusy:

-śmierdzi bardziej dieslem

-głośniej

 

Jak ktoś lubi to głośniej turbo śwista.

 

Sens wycinania następuje gdy katy są zapchane, i to jest odczuwane, oberwały się i słychać jak tłuką się w wydechu, planujesz chipa, lub po prostu masz nalot 500tyś plus, i katy są po prostu martwe.

To że auto nie ciągnie od niskich obrotów nie świadczy jeszcze o uszkodzeniu katalizatorów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.