Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam INPE 5.0 nie mam problemu z połączeniem z x3 ale z e46 przed liftem mam problem nie łączy. mi sie z silnikiem brakuje mi DDE 3.0 w menu INPY sprawdzałem juz czy w pliku e46 nie ma średników i tam jest wszystko ok plik wyglada tak

[ROOT]

DESCRIPTION=E46 V1.30

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Silnik

ENTRY= DDE22,DDE 2.2 dla M51,

ENTRY= DDE30,DDE 3.0 dla M47,

ENTRY= DDE40,DDE 4.0 dla M57,

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 dla M47 nowy,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 dla M57 nowy,

ENTRY=,,

ENTRY= BMS46,BMS 46 dla M43,

ENTRY=,,

ENTRY= ME9_4N,ME 9.2 dla N42 / N45,

ENTRY=ME9NG4TU,ME 9.2 / MEV9 dla N46,

ENTRY=,,

ENTRY= MS420,MS 42.0 dla M52 nowy,

ENTRY=,,

ENTRY= MS430,MS 43.0 dla M54,

ENTRY=,,

ENTRY= MS450,MS 45.0 dla M56,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS54M3,MS S54 dla S54 M3,

ENTRY=,,

ENTRY= EKP_DS2,Pompa paliwa EKP,

Pomoże ktos?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz czy masz w INPA/SGDAT/ plik DDE30.IPO i jego konfiguracje DDE30.ini dzięki nim się łąćzy z DDE3

Ale w menu powinieneś mieć DDE3 tylko po wybraniu błąd skryptu

Drugie pytanie czy czasem nie łączysz się z E46 przez grupę OLD w INPA FXX jeśli tak to gdzie indziej powinieneś usunąć średnik

INPA/CFGDAT/BMW_ALT.ENG

Opublikowano

problem rozwiązany

w e46. GER były średniki przy dde30. mimo usunięcia nie pomogło. trzeba było zamienić tak żeby pod przyciskiem F2 w INPA był model samochodu e46. Jeśli jest model samochodu schowany w old model to poprostu INPA ukrywa takie rzeczy. jak coś pytać zawsze bardziej doświadczonych:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
problem rozwiązany

w e46. GER były średniki przy dde30. mimo usunięcia nie pomogło. trzeba było zamienić tak żeby pod przyciskiem F2 w INPA był model samochodu e46. Jeśli jest model samochodu schowany w old model to poprostu INPA ukrywa takie rzeczy. jak coś pytać zawsze bardziej doświadczonych:)

 

INPA nie ukrywa jak byś zmienił w folderze old to by było DDE3 ale dopisanie do menu pod F2 jak ktoś ma e46 to najlepszy sposób.

Jak masz INPE Fxx to masz też do E46 i do E53 E83 przeskanowanie całego samochodu nie musisz każdy po kolei czytać aby zobaczyć błędy lub zrobić identyfikacje sterowników. jedynie co robi się to dopisanie do menu.

sa w SGDAT ale nie wpisane do menu w CFGDAT wpisz sobie ENTRY=e46, E46 TEST DIAGNOZA , w pliku

INPA/CFGDAT/E46.ENG lub dla inpy Germany INPA/CFGDAT/E46.GER w tym miejscu i masz skan całego samochodu

 

[ROOT]

DESCRIPTION=E46 V1.30

ENTRY= e46, E46 TEST DIAGNOZA,

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DDE22,DDE 2.2 dla M51,

ENTRY= DDE30,DDE 3.0 dla M47,

 

Dla innych wpisuje się podobnie do menu oczywiście tych trzech co wymieniłem

A dla EXX po 2007 roku jest TD-530 dla całego samochodu co w przypadku dobrze wyposażonych modeli, jest bardzo pomocne, niż skanować w poszukiwaniu błędów każdy oddzielnie sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.