Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A błąd da się skasować czy od razu po skasowaniu się pojawia ? Jeśli się da to kiedy się pojawia, po wyłączniu i włączeniu zapłonu czy po odpaleniu auta ?
Opublikowano
Dziwne bo ten błąd dotyczy zaworu regulacji wys ciśnienia a z takim błędem auto nie powinno odpalić. Coś mi się wydaje że oprogramowanie diagnostyczne źle przetłumaczyło błąd.
Opublikowano
No właśnie ten zawór za to odpowiada. A czy po przegazowaniu lub chwili postoju na wolnych obrotach nie faluje na obrotach lub nie faluje ciśnienie w rampie cm ?
  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam

mam pewien problem z błędem 4BDC(kontrola ciśnienia podawania paliwa (Layer NDR1), auto po naprawie całego układu paliwowego , nowa pompa cr , czyszczenie całego układu paliwowego , wtryski sprawdzone na stole , czyszczony bak, przewody nowy filtr paliwowy , auto po całej operacji chodzi bez zarzutu , pali od strzała :) , przyspiesza , obroty ok,spalanie ok , wartość ciśnienia ok 300 Bar na biegu jałowym , sprawdzane czujniki na listwie cr. wszystkie wartości układu paliwowego na aplikacji bimmer-tool -super, błąd na desce zapala się co 300km , nic się nie zmienia w pracy silnika , wszystko ok , czy może być problem z f.paliwa , zapowietrzenie u.p., podobno też jest jakiś czujnik na przewodzie paliwowym ,pamiętam że na pewno przed naprawą u.p. tego błędu nie było , może ktoś miał podobny przypadek

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Kolego z ostatniego postu poradziłeś sobie z problemem? Mam podobne objawy i też wszystko po regeneracjach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.