Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam w zamiarze kupno e30 znalazłem w okolicy jeden egzemplarz z 1990 roku z silnikiem 1,6 coupe. Auto w sumie fajne blacharsko po małych przygodach jak na 25 lat przystało. Moje największe obawy wzbudziło wykończenie uszczelnienia przy kilichach w komorze silnika.

wygląda to mniej więcej jak na tym zdjęciu, gdzie połączenie kilicha z fartuchem nadkola jest tak jakby ktoś to palcem uciskał,

http://blog.wagens.pl/wp-content/uploads/2011/09/100_8233-1024x768.jpg

zdjęcie jest przykładem który znalazłem w necie

W większości zdjęć jakie widziałem wygląda to mniej więcej tak, czyli to wykończenie jest na gładko z delikatnym zaciągnięciem szczeliwa

http://img145.imageshack.us/img145/710/dscn0751c.jpg

 

Gość zapewnia mnie że to jest oryginał i że niektóre tak mają, ale jakoś nie do końca mu ufam.

 

Proszę o podpowiedź, sprawa jest dość pilna

 

Dzięki :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cieżko wyczyć, nie pamiętam jak to dokładnie u siebei miałem, ale wyglądało podobnie jak na pierszej focie. Być możę nie tak intensywne jak tutaj, ale to może dlatego ze nigdy się nie przyglądałem. A moze ktoś po prostu zastosował masę uszczelniająca na te łączenia i dlatego tak wygląda jak wygląda. Nieciekawie, ale w drugiej strony nie zawsze to świaczy o jakieś powypadkowej przeszłości. Ktoś może profilakczytnie ponownie zabezpieczyl wszystkie łączenia masą, po czym komorę pomalował jeszcze raz. No ale warto wnikliwie się przyjrzeć :D :D

 

PZDR>

Opublikowano

dzięki za odzew. W sumie też tak pomyślałem, że jeśli ktoś tam coś robił nie musi to oznaczać, że jest zrąbane. Obejrzę to jeszcze dokładniej jeśli się z gościem dogadam, bo na razie trwają negocjacje. Przeraża mnie trochę ilość roboty w tym aucie, hamulce, zawieszenie do poprawek, fotele w środku klasycznie poprzecierane, blacharsko kosmetyka przynajmniej tak wygląda :) bagażnik zdrowy, tylko na jednym rogu jest korozja na dole.

 

Ale mam mimo to chęci i pocieszam się, że części nie są zbyt drogie, a większość zdołam z=bez trudu sam ogarnąć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się, że hamulce i zawiechod to najtrańsze do zrobienie rzeczy w e30, o ile nie chcesz inwestowac w jakiś gwint czy nawiercane tarcze i sportowe klocki.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.