Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam ogromny problem z E46 M43TU19.

 

Otóż problemy zaczęły się ze zaczęło wywalać płyn chłodniczy okazało sie ze jest pęknięta chłodnica, chłodnica została założona nowa nissens i nowy korek zbiorniczka wyrównawczego problem ustał lecz waz górny był bardzo twardy. Zdecydowałem sie oddać samochód dodatkowo na wymianę uszczelki pod głowica, wiec została ona wymieniona wraz z innymi uszczelkami i uszczelniaczami, głowica splanowana oraz zostały dotarte zawory do tego doszedł nowy termostat i została sprawdzona pompa wody. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaczęło wywalać znowu płyn przez korek.

Mechanik postawił diagnozę ze jest pęknięty BLOK SILNIKA.

 

Co wy na to spotkał się ktoś z taka sytuacja, co mogę jeszcze sprawdzić, jakie są inne możliwości ? Czekam na sugestie.

Opublikowano

Piszesz : po wymianie UPG , czy miałeś na myśli LPG ?

Hmm... UPG to zazwyczaj skrót od upgrade ?

Bo jak masz instalację gazową to jest możliwość że to gaz Ci to robi.

Sprawdzałeś czy jest CO2 w płynie ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.