Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

temat wałkowany w przyblizeniu 10201430430 razy.

 

Teoretycznie w oryginalnych wahaczach nie są wymienne sworznie, tylko musisz kupić cały wahacz. Wymienne sworznie są w wahaczach meyle hd z wymiennymi sworzniami

 

W praktyce: wiele osób wymienia sworznie, sworzeń krótki przy kole bezproblemowo, ten długi sworzeń środkowy to już większa rzeźba, ale też to wykonuja i ludzie jezdza i sa zadowoleni.

 

Komplet sworzni ( 4 sztuki ) to 220-250 zł + wymiana, zazwyczaj licz 50 zł od sworznia ( i niewiadomo jak z demontazem wahacza z auta ). Więc jak sam łatwo policzysz opłaca się takie cos jak wymieniasz same sworznie krótkie, bo jest to bezproblemowe w miare i sworzen kosztuje lekko ponad 50 zł od sztuki. Jak przychodzi wymienic oba to płacisz w granicach 250-300 zl za wahacz, a za 360 zł sztuka kupujesz meyle hd nowke wahacz.

Opublikowano
Własnie tuleje za 360 jak mi kolego znajdziesz cały wahacz z tulejami to biorę oczywiście nie chińskie ..W ory wah.. Sworznie są nie wymienne zgodzę się ze tylko Meyle Hd ma wymienne reszta nawet Lem czy Trw niestety nie posiadają takiej opcji .Również jest teoria że ktoś bez problemu to wymienia szkoda ze nikt nie pomyśli o geometrii że się zmieni o wybiciu kolejnych elementów zawieruszenia a nawet komforcie ..Pozdrawiam
Opublikowano
Tylne tuleje mam nowe Lema bardzo dobre. Kupię wzmacniane meyle hd. Wymienic obydwa na raz czy jeden i nie będzie różnicy ze ten wzmacniany hd a ten lewy oryginał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.