Skocz do zawartości

E34 m30b35 przygasanie


E.L.V.I.S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przygasanie silnika na wolnych obrotach i delikatne ledwo wyczuwalne przerywanie podczas równej jazdy, wskazówka od poboru paliwa tez odrobinę podskakuje przy tym. Oderwane kabelki od jednej z dwóch czarnych kostek na silniku. krokowy brzęczy jak cholera po przekręceniu zapłonu (nowy ale chinol wymieniał poprzedni właściciel) jest LPG ale problem występuje na benzynie, LPG nie używam gdyż reduktor jest nie szczelny.

Błędy:

K.U 10 Układ regulacji sondą lambda (przed katalizatorem) - sygnał nie prawidłowy,

K.U 23 Przekaźnik ogrzewania sondą lambda - nieprawidłowe działanie

K.U 50 Układ sterowania momentem wleczenia silnika - nieprawidłowe działanie

- nieprawidłowy sygnał ingerencji

K.U 7 Objętościowy/masowy przepływomierz powietrza - nieprawidłowe działanie

 

Dodam ze ktoś założył stożek.

Jeśli jeszcze jakieś informacje sa potrzebne piszcie dowiem sie i napisze.

świece i kable kupiłem ale jeszcze nie wiem jak po założeniu chodzi stoi u mechanika.

Problem jest też z połączeniem się przez komputer z ABS i cała reszta prócz silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki stożek? jak jakieś gówno to wywal i wsadź seryjną puche, jak gaz jest zwykły to możesz mieć uszkodzoną przepływke, a jak masz oderwane kable od kostek to ja zacząlbym chyba włąsnie od tego.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiec tak po prześwietleniu auta okazało sie ze stożek to gówno ... łapie ciepłe powietrze po wymianie krokowaca puki kolektor nie zacznie walić gorącym powietrzem jest w miare, później jak zaciąga ciepło lipa ... przepływka też do wymiany ... gaz jest sekwencja AC na Zenicie pro ... były dwie instalacje jedna na drugiej ... to juz na szczęście elektryk ogarnął... kostka i kabelki sa od czujnika temperatury powietrza który jest w ori dolocie ... puche juz mam nie moge znaleźć kolanka i łapacza ... problem z ABS jest dlatego ze go nie z racji tego iz jakiś geniusz wyciagnoł pompe eby zrobić reczny hydrauliczny .. pompa w drode ... ale czy nie jest coś na grzebane przy tyle układu jeszcze nie wiem ... pod maska jest niby po mostkowane tylko nie wycinane ...

Orientuje sie ktoś jak wygląda zmiana przepływki klapkowej na bez klapkową ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.