Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Samochód gaśnie po parunastu sekundach oraz informuje o błędzie pompy paliwa.

Zaczęło się od odłączenia akumulatora oraz napięcia idącego z alternatora 15,5 V.

Po podłączeniu pod kompa:

 

A54D No message from EKP control unit, receiver KOMBI, transmiter EPK

S 0001 No communication possible with: Electric fuel pump.

49B8 Message (status, electric fuel pump, 0x335) faulty, receiver DME-DDE, transmiter EPK

 

Moduł był podmieniany i nic to nie dało. Napięcie na PT_CANach ok, na kablu po stacyjce też, rezystancja ok

Pompa na krótko działa i samochód wtedy nie gaśnie pomimo nieszczęsnego komunikatu (przy tej okazji wywala błędy za wysokiego ciśnienia).

Czy wystarczy aktualizacja softu by poprawić komunikację, czy szukać problemu w zegarach? Dodam że przypadkowo moduł odzyskał komunikacje kilka razy, ale po uruchomieniu silnika i nadziei na happy end wszystko wracało do "normy" :/

Macie jakieś propozycje???

Pozdrawiam

  • 7 lat później...
Opublikowano
Witam. Mam ten sam problem . Napisz jak sobie poradziłeś. Dziękuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.