Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam :) wiem że było dużo razy ale potrzebuje jednoznacznej odpowiedzi co jest potrzebne do wykonania kompletnego swapu. Jedni piszą że wał zostaje, drudzy że nie bo jest krótszy itp. Więc jak by ktoś obeznany w temacie poświęcił chwilę to bym był wdzięczny:) Druga sprawa to co z komputerem pokładowym i zegarami? Komputer zostaje czy też muszę zmienić żeby pokazywał np. średnie spalanie i zasięg na paliwie w zbiorniku. Zegary zostają czy też trzeba wymienić żeby działały np. spalanie chwilowe ? :)
Opublikowano
też chciałem zmieniać 1.6 na 2.0i ale mówią że się nie opłaca i że lepiej kupić 2.0. Ogólnie podobnież wszystko do wymiany od wału do hamulcy :(
Opublikowano

No nie wiem czy to takie nie opłacalne ale szkoda mi mojej budy bo jest naprawdę zadbana, brak korozji, podłoga wygląda jak prosto z fabryki, zawieszenie bez grama luzów i tak że nie skorodowane :) środek czarna skóra bez przetarć, klima dwustrefowa i pełny komputer pokładowy :) a co do hamulców to jeśli masz bębny na tyle to musisz wymienić, ja akurat mam tarcze przód i tył :) Koszt silnika z osprzętem i wiązką to jakieś 1500, robocizna odpada bo będę przekładał sam :)

satysfakcja jeżdżenia czymś zrobionym własnoręcznie bezcenna :)

Opublikowano
Nie słuchaj tylko jak masz możliwości to zmieniając silnik wszyscy by pisali żeby wkładać 2.8 tylko że znaleść taki silnik nie zajechany jest trudno większość to złomy pogazowane z gigantycznymi przebiegami i od kilku lat nie widziały zmiany oleju jak masz zdrowy 2.0 to wkładaj i nawet się nie zastanawiaj kup kompletny z osprzętem wał dyfer skrzynia zostaje oczywiście zegary 6cyl.przedni stabilizator układ hamulcowy masz taki sam jak 2.8 czyli zostaje.OBC trzeba przeprogramować robi się to programem Dis lub Inpa NCS
Opublikowano
Dzięki kolego za odpowiedz :D ale czy wał i dyfer nie mogą zostać? oczywiście dyfer z 1.6 może mieć inne przełożenie ale powinien raczej pasować. A czy wał jest faktycznie krótszy niż w 1.6 ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.