Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

miałem problem z zamulonym przyspieszeniem, wymieniłem przepływkę, zakodowałem ją.

We wtyczce od przepłyowmierza miałem włożony jakiś druciarski opornik (z początku myślałem że to tak fabrycznie wygląda ta wtyczka więc go nie wyciągałem), który zaniżał ilość powietrza do 4-5 kg/h, po wyjęciu go pokazuje mi około 30kg/h (czytałem gdzieś że te wartości są prawidłowe). Przy takich wartościach masy powietrza występuje silne kopcenie. Co może być przyczyną jeśli to nie przepływka?

Mam też takie spostrzeżenie że dym jest większy przy spadaniu obrotów, może to uszczelniacze zaworów?

Opublikowano

niebieskawo kopci..

jednak kopci przy wyższych obrotach a nie przy opadaniu obrotów (takie wrażenie spowodowane tym że dym potrzebował trochę czasu żeby go można było zobaczyć zza auta)

w inpie nie mam menu, które pokazywało wartości oczekiwane i aktualne, więc nie mogę stwierdzić czy przepływomierz jest ok.

oleju też trochę ubyło:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.