Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem ,szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem wiec proszę o pomoc

Posiadam BMW serii 5 20 i ,z 97 roku dzisiaj rano po odpaleniu mojej bejcy próbowałem ruszyć ale kierownica była zablokowana po jakimś czasie próby odblokowania jej puściła ale po ponownym włożeniu kluczyka auto zapala a blokada puszcza ale jakby nie do końca w lewo się kręci a w prawo zablokowana i oco tu chodzi pomóżcie bez auta jestem uziemiony

Opublikowano

Cześć

Na 100% blokada kierownicy? może pompa wspomagania padła, albo coś w maglu się spierniczyło i masz wspomaganie tylko w jedną stronę.

Jak kręcisz w lewą stronę to jest wspomaganie?

Czy pompa wspomagania miała jakieś symptomy ze pada - "wyła"

Po przekręceniu w prawo możesz na siłę kręcić kierownicą w prawo czy masz zupełny opór? Może magiel ma usterkę i ma jednostronne wspomaganie.

Jaki przebieg i czy kiedyś maglownica była regenerowana/wymieniana?

 

Takie dywagacje :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.