Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Już kilka problemów udało mi się rozwiązać dzięki informacjom z tego forum, ale od dwóch dni zmagam się z jedną sprawą i nie tym razem nie mogłem uniknąć pisania :)

Otóż od miesiąca walczyłem z grzejącym się kołem lewym na tylnej osi, znajomy mechanik przesmarował zacisk, po kilku dniach problem powrócił to doszła wymiana łożyska, po kilkunastu dniach znów się grzało, tym razem wystarczyło jeszcze raz odpowietrzyć. Za czwartym razem rozebraliśmy cały zacisk i okazało się, że pod to gumowe uszczelnienie tłoka już kiedyś musiała dostać się woda, bo dało się zauważyć dość spory wżer rdzy. Dobrze przeczyszczone wszystko, nasmarowane i złożone od paru dni działa i pewnie jeszcze trochę będzie działać, ale to żeby nie kusić losu chcę ten zacisk wymienić i przy okazji drugi. Tylko wszystkie jakie w internecie znajduję są jakiejś nieznanej mi firmy japońskiej NTY :mad2: Może byście mnie wspomogli jakąś stronką lub nazwą sklepu, gdzie można kupić coś bardziej pewnego niż ten japoński?

Opublikowano
Musiałbym je wymontować, żeby do regeneracji oddać, a nie mogę, bo auto mi potrzebne do pracy, a pracuję 6 dni w tygodniu :) Pozostaje jeździć i w międzyczasie coś kupić.
Opublikowano
Kolego co jest zezarte zacisk czy tlok zacisk kup uzywke najlepiej na miejscu zobacz w jakj stanie jest jesli chodzi o tłok to koszt 60zl na 2 kola mozesz kupic cokolwiek na allegro i nie smaruj niczym tej gumy w środku bo szlak ją trafi jesli chcesz pozostać przy starym tloku ja zamontowalem go na wiertarkę i wypolerowalem papierem wodnym na lustro glowka wiertarki wchodzi w otwór tloka na ścisk 2lata tak śmigam i rozbieralem niedawno do malowania zacisk i tlok malina zero rdzy podstawa to utrzymanie gumki ochraniającej w perfekcyjnym stanie
Opublikowano
Poprzedni właściciel najwyraźniej nie myślał o takich rzeczach, bo wżer jest i na tłoku i na samym zacisku, tam to nawet większy. Wypolerowanie tych śladów już nie usunie, bo są zbyt głębokie niestety. Dlatego właśnie wymyśliłem, żeby kupić jakiś komplet czy to nowe czy po regeneracji i w wolnej chwili wymienić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.