Skocz do zawartości

problem z DSP e46 150km


bliszi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam nie mały problem z systemem antypoślizgowym.

podczas krótkich przejazdów wszystko działa jak należy a nawet jeśli nie to wyłączę samochód i wszystko wraca do normy.

 

Problem zaczyna się gdy jadę w dalszą trasę i zaświeci mi się pomarańczowa lampka że systemy nie działają, wtedy nawet gdy zgaszę auto i ponownie odpalę cały czas systemy świecą się żę DSP wyłączone.

 

zauważyłem że dzieje się tak odkąd wymieniłem klocki hamulcowe z przodu

 

proszę o pomoc (może jakieś zdjęcie) co może być tego przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd jesteś?? Trzeba podpiąć pod kompa będzie wiadomo ktory czujnik w ktorym kole swieruje. Często w e46 padaja czujniki abs w tylnych kołach u mnie np padł tylny prawy pomagało porzadne mycie pod cisnieniem kola :D ale na krotko potem sie przybrudzil i na nowo... pamietaj że jak np. sprobujesz wyszorowac cisnieniem to kolo to blad od razu na postoju nie zgasnie. Zgaśnie dopiero jak przekroczysz 40km/h bo wtedy aktywuja sie systemy :)

 

 

wygoogluj sobie drogi kolego: czujnik abs e46 i masz tego full opisy itd :) podobno czujnik SKF są spoko ;) ja mam ponad rok i jest spokoj ale chlopaki juz dluzej na nich lataja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Popraw nazwę jest DSC, a nie DSP w E46 lub starsza wersja ASC, czujnik w kołach masz uszkodzony, albo tylko wtyczki zaśniedziałe, tez tak miałem, wyczyściłem

preparatem do czyszczenia styków wtyczki pod podłogą z tyłu a z przodu w wnęce koła, Contact s (dostępny w sklepach elektrycznych) i pomogło na 1 rok już się nie zapała kontrolka , ale jeden czujnik DSC prędkości obrotowej po roku wysiadł ten tylni z lewej to nawet zegary nie pokazują prędkości z jaka się jedzie i ekonomizer tez nie pracuje

Ewentualnie to czujnik skrętu przy kierownicy w DCS tez sie może zepsuć, podłącz pod komputer i od razu będziesz wiedział który to zepsuty

ja za bosch dałem 170zł juz ponad rok i żadnego błędu polecam ATE ori taki miałem z logo bmw

Przy kole to nic nie zobaczysz tylko czy przewody sa całe, czujnika nie wyciągniesz bez urwania jak jest długo w piaście, ja urwałem i nawierciłem mały otwór wkręciłem

długi wkręt i tak wyciągnąłem, używałem wcześniej różnych preparatów typu WD i nic nie pomogło, przy nawiercaniu uwaga!!! aby koszyka w piaście nie uszkodzić .

Aby usunąć kontrolkę świecącą, trzeba przejechać odcinek z prędkością co najmniej 30Km/h aby komputer zrobił test czy wszystko porządku, dopiero zgaśnie,

spadek napięcia poniżej 10v tez całkowicie odłącza kontrole trakcji DSC razem z ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.