Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam nie mały problem z systemem antypoślizgowym.

podczas krótkich przejazdów wszystko działa jak należy a nawet jeśli nie to wyłączę samochód i wszystko wraca do normy.

 

Problem zaczyna się gdy jadę w dalszą trasę i zaświeci mi się pomarańczowa lampka że systemy nie działają, wtedy nawet gdy zgaszę auto i ponownie odpalę cały czas systemy świecą się żę DSP wyłączone.

 

zauważyłem że dzieje się tak odkąd wymieniłem klocki hamulcowe z przodu

 

proszę o pomoc (może jakieś zdjęcie) co może być tego przyczyną

Opublikowano

czy jak ściągne koło to będę miał dostęp do czujników, posiada ktoś jakieś fotki jak wyglądają ?

gdzie one się znajdują ?

Opublikowano

Skąd jesteś?? Trzeba podpiąć pod kompa będzie wiadomo ktory czujnik w ktorym kole swieruje. Często w e46 padaja czujniki abs w tylnych kołach u mnie np padł tylny prawy pomagało porzadne mycie pod cisnieniem kola :D ale na krotko potem sie przybrudzil i na nowo... pamietaj że jak np. sprobujesz wyszorowac cisnieniem to kolo to blad od razu na postoju nie zgasnie. Zgaśnie dopiero jak przekroczysz 40km/h bo wtedy aktywuja sie systemy :)

 

 

wygoogluj sobie drogi kolego: czujnik abs e46 i masz tego full opisy itd :) podobno czujnik SKF są spoko ;) ja mam ponad rok i jest spokoj ale chlopaki juz dluzej na nich lataja

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popraw nazwę jest DSC, a nie DSP w E46 lub starsza wersja ASC, czujnik w kołach masz uszkodzony, albo tylko wtyczki zaśniedziałe, tez tak miałem, wyczyściłem

preparatem do czyszczenia styków wtyczki pod podłogą z tyłu a z przodu w wnęce koła, Contact s (dostępny w sklepach elektrycznych) i pomogło na 1 rok już się nie zapała kontrolka , ale jeden czujnik DSC prędkości obrotowej po roku wysiadł ten tylni z lewej to nawet zegary nie pokazują prędkości z jaka się jedzie i ekonomizer tez nie pracuje

Ewentualnie to czujnik skrętu przy kierownicy w DCS tez sie może zepsuć, podłącz pod komputer i od razu będziesz wiedział który to zepsuty

ja za bosch dałem 170zł juz ponad rok i żadnego błędu polecam ATE ori taki miałem z logo bmw

Przy kole to nic nie zobaczysz tylko czy przewody sa całe, czujnika nie wyciągniesz bez urwania jak jest długo w piaście, ja urwałem i nawierciłem mały otwór wkręciłem

długi wkręt i tak wyciągnąłem, używałem wcześniej różnych preparatów typu WD i nic nie pomogło, przy nawiercaniu uwaga!!! aby koszyka w piaście nie uszkodzić .

Aby usunąć kontrolkę świecącą, trzeba przejechać odcinek z prędkością co najmniej 30Km/h aby komputer zrobił test czy wszystko porządku, dopiero zgaśnie,

spadek napięcia poniżej 10v tez całkowicie odłącza kontrole trakcji DSC razem z ABS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.