Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z n42. Po odpaleniu silnik dlawi sie i potrafi zgasnac. Na zimnym objaw nie wystepuje bo jest "ssanie". Odma, przeplywomierz, swiece, cewki, olej wymienione. Problem nie wystepuje jak skrzynia korbowa odpowietrzana jest na "krótko" przez wyciagniecie bagnetu. Czy ktos jest w stanie mi pomoc ? Stara odma nie byla w zlym stanie jak ja wymienialem. Olej to 5w30 longlife. Nie robie krotkich odcinkow wiec nie mam problemu z "maslem" na bagnecie, korku itd.
Opublikowano
OK, dzieki pojde w tym kierunku. Tym bardziej ze faktycznie ja slychac - dlatego zawsze na full mam PB. Masz jakis sposob na sprawdzenie wydajnosci cisnienia pompy ? Wymienic na nowa czy mozna zaryzykowac ze sprawdzona uzywka ? Chyba ze mozna wymienic sam silniczek w pompie ?
Opublikowano
PB98

Po co Ci 98? :duh:

 

ja u siebie mam podobny problem. z tym tylko, że u mnie tylko pali źle na średnio ciepłym silniku, to znaczy trzeba po prostu dłużej pokręcić rozrusznikiem, jak już silnik zaskoczy to działa prawidłowo. na zimnym i ciepłym jest ok, tylko jak trochę postoi to kicha.

Opublikowano
Okazało sie, ze wezyk od filtra paliwa byl sparcialy. Wiec bylo lewe powietrze i brak regulacji cisnienia paliwa na owym filtrze. Po wykasowaniu wszystkich bledow i adaptacji przeplywomierza jest ok. Po podlaczeniu komputera zastanawiaja mnie paramatry Vanosa : "system VANOS po stronie dolotu, polozenie aktualne 79,9 st cr" i "system VANOS po stronie wylotu, polozenie aktualne 119,9 st cr". Czy te parametry są w normie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.