Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam e30 po swapie na m50b20 lecz gdy autko zlapie troche temp zaczyna kulec na obrotach i po dodaniu wkreca sie tak jakby nie chodzila na wszystkich cylindrach. Chwilami jest dobrze ale zaraz znowu problem wraca. Przy wyzszych obrotach troszeczke sie normuje ale nadal nie jest tak jak powinno. W czym problem? dodam ze autko potrafi czasami zgasnac na skrzyzowaniu a z pompki paliwa slychac buczenie.

 

- Podmienione cewki, nowe swiece- nadal to samo.

Opublikowano
pompa paliwa powinna delikatnie syczeć jak buczy to po niej , pochodzi trochę a potem się zaciera i nie daje cisnienia , na 99 proc do wymiany
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
przepustnica ewentuanie sprawdz czy czunik temperatury dzialaja (za wysoka dawka na ciepłym i dławi sie)
Opublikowano
Po podlaczeniu pod komputer pokazalo 0V na sondzie. Zapewne do wymiany lecz wczoraj odpalilem auto i na zimnym silniku od razu zaczela kulec co sie okazalo po odlaczniu cewki z 6cyl nie bylo roznicy, podmienilem ja na druga i od razu zaczal silnik pracowac jak nalezy, nawet po 25min jazdy silnik nalezycie pracowal. Lecz dzis to samo podchodze do auta zimny ok, rozgrzany a tu nie chodzi na wszystkich i znow pokolei odlaczanie cewek i najmiej przygasa na ostatnim. Wymienie sonde i zobaczymy, moze wy macie jakies sugestie. Dodam ze auto potrafi zgasnac a pompa buczy jak szalona i moge te buczenie przerwac tylko rozlaczeniem z klem :) jajca z tym m50

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.