Skocz do zawartości

E92 LCI 2.0i N43 cykanie na jalowym


AyrtonSennaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Masz na myśli rezystancję elektryczną?

Pompa daje 15000 hPa (mam nadzieję, że nie mylę jednostek) na jałowym jak w morde strzelił. Gdyby było coś nie tak z pompą, to komp powinien to wyłapać, w końcu w szynie common rail jest czujnik ciśnienia.

A to cykanie z tyłu, to może jednak nie jest w pompy. Raczej coś wpada w rezonans. Muszę znaleźć kierowcę i będę nasłuchiwał skąd ten dźwięk.

Przewrażliwiony to bardziej niż pewne że jestem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja tez doswiadczam symptomow z cykaniem w rejonie silnika, ale tylko jak sie juz rozgrzeje (po 6-8 minutach). Czy na pewno nie ma sie czym przejmowac? Moze jakas czesc eksploatacyja sie konczy?

 

Mam E92 320i preLCI z silnikiem N43.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez doswiadczam symptomow z cykaniem w rejonie silnika, ale tylko jak sie juz rozgrzeje (po 6-8 minutach). Czy na pewno nie ma sie czym przejmowac? Moze jakas czesc eksploatacyja sie konczy?

 

Mam E92 320i preLCI z silnikiem N43.

 

daj filmik z pracujacego silnika przelec po calej powierzchni nad silnikiem, stawiam albo odpowietrzenie albo po rozgrzaniu wtryski - szczegolnie jak spalaja uwarstiowna mieszanke, na homo nie ma tego cykania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez doswiadczam symptomow z cykaniem w rejonie silnika, ale tylko jak sie juz rozgrzeje (po 6-8 minutach). Czy na pewno nie ma sie czym przejmowac? Moze jakas czesc eksploatacyja sie konczy?

 

Mam E92 320i preLCI z silnikiem N43.

 

daj filmik z pracujacego silnika przelec po calej powierzchni nad silnikiem, stawiam albo odpowietrzenie albo po rozgrzaniu wtryski - szczegolnie jak spalaja uwarstiowna mieszanke, na homo nie ma tego cykania

Prosze filmik:

https://youtu.be/xIwO5Ywua6s

 

Auto bylo zimne, pochodzilo moze z 5-6 minut, troche go pokrecilem na wyzszych obrotac i zaczelo wyraznie cykac. Na 90% dzwiek dochodzi z prawej strony komory silnika, rejon przepustnicy, moze kolektora dodlotowego. Co typujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaa, ten sam problem, odpowietrzenie zbiornika paliwa, problem albo norma, jak jedziesz to sie to nie wlacza, tylko jak sie zatrzymasz to lubi pocykac, wiesz co wowczas chce robic silnik, spalać sobie nadmiar oparów ze zbiornika :D

 

wg mnie wszystko ok. chyba ze nowka sztuka tak nie cyka.

 

przy okazji ..... chlodniczka oleju Ci sie lekko poci chyba co ?

Edytowane przez b4rtimp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Ja mam wypadanie zapłonu na 3 cyl i słychać tak samo jak na tym filmiku


Kupiłem pompę uzywke i bez zmian miał ktoś walnięty czujnik ciśnienia paliwa na listwie ?

Mam zero błędów wymieniłem czujnik położenia walka termostat nox sensor swiece . Cewki poprzemieniane i wtryski też raz wypadałoby na 4 raz na 3 czasem oba na raz teraz tylko na 3. Nie wiem czy uzywka pompa też jest zepsuta czy winny może być ten czujnik fajnie jak by ktoś miał przerobiony temat w komentarzach pod filmem widzę że ludzie mieli to co ja ale nikt nie napisał jak usunęli usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.