Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

 

Panowie bardzo prosze o pomoc. Moje bmw zaczelo czasami nie rowno chodzic . przyczyna byl zawieszajacy sie jeden z wtryskow i drugi lejacy. oba byly zregenerowane i ponownie zalozlone. Auto po zalozeniu tych wtryskow palilo na dotyk. nastenego dnia juz gorzej az po miesiacu musialem ją krecic z 5 sekund, wiec postanowilem zdjac kolektor ssacy zrobic probe przelewowa i wpuscic contact spay_u w kostke od regulatora cisnieneia w pompie cr. Auto zaczelo dobrze palic , proby wyszly dobrze ale zauwazylem ze na 4 cylindrze sadzi spod wtrysku. udalo mi sie go wyjac wyczyscilem go z sadzy , wymienilem podklade i zamotowalem. i od tego momemntu auto przy wkrecaniu sie na obroty trzesie silnikiem (do 2 tys obr) i dalej jest dobrze. dzis rano zaczela dodatkowo dymic na czarno. jestem kierowca zawodowym no i niestety musialem zlozyc auto aby dojechac do pracy. panowie co podejrzewacie? nie daje mi to spokoju. sadze ze jest to lejacy wtrysk na tym 4 cylindrze. przewody od pocisnienia sa szczelne, auto nie stracilo mocy. Prosze o pomoc

Opublikowano
dodam jeszcze ze zastanawia mnie to ze jak zdejme ostatni przewod od wtrysku ktory laczy sie z powrotem paliwa z pompy cr to po przekreceniu kluczyka idzie z niego paliwo. czy to ma tak byc??
Opublikowano
Grubość podkładki taka sama? Na zapłonie a także przy kręceniu rozrusznikiem na przelewie nie powinno byc paliwa.Zrób ponownie test przelewowy.
Opublikowano
tak grubosc podkladki ta sama. zastanawia mnie czemu to paliwo plynie z ostatniego przewodu od powrotu z wtryskow. czy to moze byc nie trzymajacy zawor regulacyjny w pompie czy po prostu tak ma byc?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.