Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy i juz mam problem. O tuż tak jak w temacie mam olej w płynie chłodniczym.Płynu nie ma w oleju. Nie grzeje sie, nie jest slabsze pali normalnie, nie kopci tylko troszke para z wydechow rano leci ale mysle ze to wina tem. Zorientowałem sie w sobote i zastanawia mnie to czy jest temu winna głowica, uszczelka głowicy czy uszczelka pod podstawą filtra lub wymiennika oleju. Jest mozliwosc by to sprawdzic. Autko mam miesiac kupilem je z niemiec z przebiegiem 370 tys. km. Dodam , że poci mi sie podstaw oleju mam w sobotę zamiar zmienić ją i tak wraz z uszczelką chlodniczki. Troszkę czytałem w innych postach ale interesuje mnie wasza opinia na ten temat. Z góry dzięki za pomoc.

 

P.S. do ilu powinna sie grzac 92-93 *c jest ok?

Opublikowano
Witam. Wymienilem chłodniczke oleju bo byla uszkodzona. Pojechalem z warsztatu do domu 3 km z zalaną woda + zimowy plyn do spryskiwaczy zeby nie zamarzl. I wyzucilo mi plyn przez korek wlewu. Zlalem to wszystko i jutro zaleje plynem chlodniczym i zastanawia mnie dla czego wywalilo ta wode? Mogłem cos przez to uszkodzic Głowice czy uszczelke. Tem silnika byla 92 *C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.