Skocz do zawartości

E46 2.0d 150km Demontaż rozrusznika


MreS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dopadła mnie klątwa rozrusznika :) trzeba regenerować elektrycznie.

I teraz mam pytanie....czy żeby wymontować rozrusznik w E46 2.0D 150KM trzeba odkręcać kolektor ssący ?

Czy można go wyjąć dołem po odkręceniu trzech śrub ? Mechanik chce rozkręcić połowę silnika ale czy tak trzeba ? Nie można wyjąć w tym modelu rozrusznika dołem po odkręceniu osłon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz :)

Jednak idzie wyjąć od spodu....a mechanik się upiera że trzeba kolektor ssący odkręcać bo od dołu nie idzie się dostać.

 

.................................................................................................................................................

A więc nie jest tak wesoło jak tutaj piszą.....byłem i widziałem, faktycznie mechanik miał rację.

Od dołu w tym silniku nie można wyciągnąć rozrusznika ! dosłownie 1-1.5 cm luzu i nie ma możliwości lekkiego obrotu i skierowania rozrusznika w dół. Nie wspomnę już o odkręceniu trzech śrub.....bo to jedynie na wyczucie i jedna nie wychodzi całkowicie.

 

Dopiero po odkręceniu kolektora dolotowego idzie w miarę to odkręcić i wyciągnąć.

Jednym słowem TRAGEDIA....... ponad dwie godziny dłubania w ciasnocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.