Skocz do zawartości

e36 m43 nietypowe falowanie


arash1423

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam dość typowy i niby łatwy problem do rozwiązania a i tak nie mogę dojść o co chodzi, problemy zaczęły się po strzale w dolot auto zaczęło nierówno chodzić tzn tak jakby przerywać i strzelać czasami jak zchodził z obrotów i oczywiście falowanie obrotów. Po wymianie przewodów WN, świec, czujnika wału korbowego i rozrządu problem strzałów ustał ale dalej walcze z falowaniem tz już któryś z kolei silniczek krokowy nie daje nic. przepływka wymieniona po strzale i niby dobra (podmiana z innego auta), dolot szczelny bo na początku była pęknięta guma przepływomierz<->przepustnica, zmieniony wąż wychodzący z pokrywy zaworów do serwo a reszta uszczelniona dalej nic. Silniczek oczywiście wymyty a obroty po puszczeniu gazu chwile są w normie a po chwili zaczyna lekko falowac i stopniowo coraz mocniej i znowu obroty w normie i tak w kółko...

 

po wymianie któregoś z kolei silniczka obroty wzrosły do 2 tyś po przegazowaniu stały na 1100 , czasami falowały 1500 - 2000 (podobnie jak tryb awaryjny po odłączeniu silniczka) a czasami całkiem gasł.

 

dużo było wątków już na forum ale po przeczytaniu 1 ,2 ,3 tematu eliminowałem potencjalną wadę i nic :)

 

pomoże ktoś? bo już nie mam cierpliwości do tego falowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.