Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

Przed tygodniem mój x miał wymieniany rozrząd, turbinę oraz blok silnika. W związku z tymi pracami był dość mocno "rozebrany". Po naprawie pojechałem (dla świętego spokoju) do zaprzyjaźnionego ASO sprawdzić, czy nie pojawiły się jakieś błędy na komputerze.

 

Mam następujące błędy, których nie można wykasować (na pewno nie było ich wcześniej):

00434E - cooling-air-flap system, activation

004390 - charging-air temperature sensor, signal

 

Ponieważ sprawdzenie odbywało się dość szybko nie zdążyłem zapytać o przyczynę tych błędów i sposób ich usunięcia. W związku z tym mam pytanie, czy pojawienie się błędów może mieć np związek z błędnym podłączeniem elektrycznym (np kostek) lub kostki się wysunęły, czy też świadczą raczej o jakiś uszkodzeniach mechanicznych elementów? Będę wdzięczny za sugestie i podpowiedzi.

 

Dodatkowo chciałbym zapytać o błąd, który mam od poprzedniego sprawdzenia a dotyczy DPF-u.

00452A - Info - particulate filter system

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi co robić dalej i jakie rozwiązania zastosować.

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia błędu 4390 - czujnik temp powietrza. Czujnik jest wkręcony w rurę między chlodnicą a kolektorem (od strony kierowcy), może ktoś zapomniał podłączyć lub jest uszkodzony czujnik, instalacja.

Co do dpf to sie nie znam.

Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia błędu 4390 - czujnik temp powietrza.

 

witam ponownie - niestety to nie to. Sprawdziliśmy na innym czujniku i nadal pojawia się stały błąd (podłączenie od tej strony oraz sam czujnik jest ok). Szukamy dalej.

Mam natomiast pytanie dotyczące błędu klapek sterowania powietrzem. Czy te klapki są za "nerkami" czy też niżej, za dolnym wlotem powietrza w zderzaku (ja mam fabryczny zderzak M-Pakiet). Pytam, bo za nerkami niczego nie widać. Przeszukałem rysunki na realoem i czy to chodzi o część oznaczoną nr 17? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PE11&mospid=50484&btnr=51_5187&hg=51&fg=75&lang=pl

Czy to możliwe że faktycznie tego nie widać od strony wlotu powietrza w zderzaku? No chyba, że ja tej części nie mam ;) A poważnie, co ewentualnie w tym przypadku sprawdzać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.