Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiitam. Mam problem a także pytanie. Mianowicie, dziś rano przy około -10 stopniach otworzylem tylnia szybe (przycisk byl bardzo oblodzony) i po zamknięciu nie da sie szyby ponownie otworzyć przyciskiem ale gdy tylko ruszę z miejsca przy niezablokowanym centralnym to szyba otwiera się samoczynnie unosząc rolete. Przy odrobinie wolnego czasu postaram się wymienic mikro switch i sprawdzić kable ale czy istatnie możliwość wyjęcia bezpiecznika (jeżeli tak to którego) tak aby szyba sie nie otwierala ani z przycisku ani samoczynnie.

 

BMW 530dA E61 2004 r.

Pozdrawiam.

 

Zauważyłem jescze ,że non stop świecą sie dwie diody po prawej stronie światła STOP(mrugając) i ,że klapa nie otwiera sie przy ruszaniu tylko po zwolnieniu hamulca,więc winne są pewnie kable ale ponawiam pytanie o bezpiecznik na otwieranie tylniej szyby.

Opublikowano

Przez noc rozładowała cały aku... po podładowaniu i odpalniu żadnych błędów w i-Drive lecz problem z szybą występuje nadal :( pomocy

 

EDIT: Ok kolejna dawka informacji.

Rozebrałem mikroswitch. na środku tej płytki(listka) jest wypalona dziurka. Probówałem odłaczyć kostke od niego lecz szyba nadal sie otwiera.

Pozatym otwiera się tylko gdy gaśnie środkowe światło stop. Kable ?

Opublikowano
Pytasz sie i odpowiadasz na pytanie wiesz ze kable zrób i problem z głowy. Masz typowy objaw kabli w rynienkach zrób to bo mozesz miec wiecej problemów.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Problem z aku też może być tym spowodowany ? około 6-7 godzin i już nie odpale. A po właczeniu zapłonu w środku dyskoteka to normalne że tak się dzieje na słabym akumulatorze?
Opublikowano
Moze tak byc zwarte kable ,otwarta szyba bagaznika mogą tez nie usypiać sie moduły i psyt w efektach moze paść ccc itp.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i po wstępnych oględzinach BMW wylądowało u elektryka,ponieważ okazało się ,że rynienka prawdopodobnie przetarła najgrubszy kabel w wiązce zrobiło się zwarcie i wiązka sfajczyła się do połowy bocznego słupka ;/
Opublikowano

Ok. BMW wróciła z naprawioną wiązką ale... gdy kable byly przepalone nie działo radio(nie znajdywalo stacji) oraz przestał działać pilot do otwierania i zamykania. Po wymianie wszystko wróciło do normy, radio gra nie rozładowuje aku lecz nie działa pilot od centralnego. Mam nadzieję ,że skoro radio łapie stacje to wzmacniacz Diversity jest ok. Dodam jeszcze ,że auto stało 2 doby bez aku czy moglo to wpłynąc na jakieś rozkodowanie pilota ? Czy jest jakaś metoda na zaprogramowanie go?

 

EDIT :

Bezpiecznik 77 od Diversity ;] dziwne że radio dobrze odbierało :) Można zamknąć

Pozdrawiam

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.