Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich mam kłopot z progami nie wiem gdzie mam dostać reperatury czy muszę wycinać z innej berty a może jest możliwość kupna na allegro?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie lepiej zdrowy używany oryginał, jak z polcaru jakiś szit, co po 3 latach zgnije.
Opublikowano
Zdecydowanie lepiej zdrowy używany oryginał, jak z polcaru jakiś szit, co po 3 latach zgnije.

 

a tak z ciekawości zapytam wymieniałeś kiedyś jakiś element auta który był wcześniej rozwiercany :?:

Opublikowano
Zdecydowanie lepiej zdrowy używany oryginał, jak z polcaru jakiś szit, co po 3 latach zgnije.

 

nie do końca zgodze się z tobą , chociaż przyznam ci racje że jakośc polcar-owskich zamienników jest marna ( nie bede wchodził w szczegóły bo pewnie znasz temat) jednak jeżeli chodzi o progi to troche inna bajka.

Wiadomo że najlepsza opcja to element ori nawet używka jednak z progiem wygląda to trochę inaczej bo trzeba go rozwiercić, a jak zapewnie wiesz korozja najlepiej wychodzi na spawach.

Powiem ci że aby taki próg rozwiercić musisz użyć rozwiertaka 8 lub 10 mm wyobraz sobie jaki to będzie spaw , biorąc pod uwage że w fabryce zgrzewy są dość gęsto to taki próg po wycięciu będzie miał dziury jak ser szwajcarski.

E39 nie są już pierwszej młodości to znalezienie progu w dobrym stanie to sztuka. :norty:

Mając nowy zamiennik to można polecieć zgrzewarą jak w fabryce lub migiem - do miga wystarczy otwór 5 mm.

Ważną sprawą po wymianie progu i nie tylko jest zabezpieczenie elementu od wewnątrz jeżeli tego nie będzie to nawet el. ori po jakim czasie trafi szlag.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.