Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem napisać abyś sprawdził faktyczny stan oleju tzn: spuścił olej i sprawdził ile tego oleju jest, ale jak wymieniłeś olej na nowy to znaczy, że stan jest OK? czyli szukasz dalej na forum i może Ci się uda znaleść posta na temat uszczelniaczy zaworowych w naszych benzynach :cool2: a może masz tylko czujnik oleju uwalony i pokazuje dziwne rzeczy hmm Mi osobiście puszczały uszczelniacze i na ok 700km dolewałem 1l oleju
Opublikowano

Pytania

- oczywiście że sprawny silnik nie bierze tyle oleju.

- oczywiście że pompa nie wyrzuci oleju tak aby go nie było widać i czuć :mad2: poczytaj wiecej forum to będziesz wiedział jakie są objawy pompy vacuum.

Opublikowano
1,6 litrow na 300 km to 5L na 1000 km a wiec to nie spalanie wedlug mnie bo to znaczy ze silnika juz nie ma a dodatkowo by ci zygnalizowal problem z katalizatorem lub sonda lambda przy tak duzym spalaniu oleju.:) to raczej jakis dobrze ukryty wyciek.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
uszczelniacze na zaworach , jesli nie masz luzow na zaworach dobry mechanik zrobi Ci bez sciagania głowicy - koszt bynajmniej u mnie robocizna + uszczelki 1000zł . pozdro
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzałeś jaki zapach ma olej w silniku? Jeśli czuć benzynę, to najprawdopodobniej nie trzymają już uszczelniacze zaworowe.

To zużycie jakoś nieprawdopodobnie wielkie.

Nie wiem jak jest w tym silniku z odmą, ale warto to sprawdzić.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie znam tego silnika. Tu jest schemat:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3724-odpowiet-skrzyni-korbseparator-oleju/i48481/kL/sN/r2006/m05

 

Znając życie, to trochę grzebaniny pewnie będzie, ale ja za wiele ci nie podpowiem, bo nie grzebałem w tym silniku.

Na pewno trzeba sprawdzić też przewody odmy, bo w wielu silnikach lubią się zatykać.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
dobrze na 100 % sprawdzałeś wszystkie uszczelki ?

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano
Pewnie Niemiec płakał jak sprzedawał :mrgreen:

 

Jaga, takimi wpisami nie pomożesz a wręcz przeciwnie. Sam wpieprzyłeś górę kasy w swoje auto więc Twój komentarz nie jest na miejscu.

 

uszczelki są wszystkie okej, a poza tym wyobrażacie sobie wylać tyle oleju na silnik, przecież zawalony byłby olejem że szkoda gadać...odma też jest okej...nie mam już siły do tego samochodu... :cry2:

 

Kolego jak sprawdziłeś, że odma jest ok? Była wymieniana? Czy jeżeli tak to oryginał czy jakiś zamiennik? Słyszałem opinię, że nieoryginalna odma może powodować spalanie oleju, nie wiem ile w tym prawdy. Moja odma przy 150 tyś była zalepiona totalnie więc może zacznij od niej.

 

Jedź do jakiegoś ogarniętego mechanika, niech Ci obejrzy silnik, pozagląda, sprawdzi uszczelki, może coś przeoczyłeś.

 

PS. Na jakim oleju jeździsz?

Opublikowano
Moje auto to igła :cool2: Niemiec jak sprzedawał to płakał i do tej pory dzwoni aby posłuchać jak chodzi silnik :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.