Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegow, mam maly problem ze swoja Bawarka 530i (benzyna automat). Auto w normalne cieple dni ( temp 5st w gore) odpala normalnie bez problemow, natomiast gdy postoi w nocy i z rana jest 3st. ( wyskakuje ostrzezenie o temperaturze 3st) samochod nie odpala wogole nawet po kilku probach rozruchu. Wymieniony zostal filtr paliwa lecz bez skutku. Na nastepny dzien jesli pogoda polepszy sie i dajmy na to jest 6st samochod odpala od pierwszego. Licze na Wasza pomoc i doswiadczenie, bo borykam sie z tym problemem od miesiaca, i kazdy rozklada rece.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Tak podpinałem pod inpe i jedynie błąd jaki pokazuje to problem z zapłonem na wszystkich 6 cylindrach.

Tak jak samochód odpali powyżej tych 5-6st. to pracuje normalnie, obroty nie faluja, auto przyśpiesza i ma moc.

Opublikowano
a masz mozliwość wrzucenia prinscript-a z błędem na forum? bo ciekaw jesrem dokładnego opisu błedu... brak zapłonu na wszystkich 6 garach to dość dziwne...
Opublikowano

Oto błędy z inpy ( sory że telefonem a nie scr ) :

 

http://i57.tinypic.com/214a3k0.jpghttp://i59.tinypic.com/312veox.jpghttp://i57.tinypic.com/so4j8x.jpghttp://i59.tinypic.com/2yn193a.jpghttp://i61.tinypic.com/2zgdr94.jpghttp://i60.tinypic.com/qx3ux4.jpg

Opublikowano
no więc tak na początek proponowałbym wtedy gdy auto nie chce odpalić sprawdzić czy faktychnie nie ma tej iskry na swiecy i przy okzazji sprawdzic połaczenia masowe z wiazki od cewek czy napewno so dobrze przykręcone i kostki samych cewek... jeżeli będzie brak iskry to widzialem tam bledy z za niska temp spalin... jezeli bedzie iskra to pewnie bedzie problem z mieszanka... ale najpierw trzeba sprawdzic czy daja ta iskre...
Opublikowano
Sprawdzone iskra jest. Problem powoli idzie dalej, otoz to ze gdy samochod nie odpala ponizej tycb temperatur i nie slychac pompki paliwa po przekreceniu na zaplon a po kilku probach przekrecenia na zero i zaplon wkoncu zalacza sie i slychac swierkanie pod fotelem kierowcy.
Opublikowano
ja bym sprawdził styki w kostce od pompki może są zaśniedziałe trzeba wyczyścić jeżeli nie pomoże a pompka dalej nie będzie pracować to prawdopodobnie masz winowajce zamieszania... jezeli w trakcie pracy pompka wydaje dziwne odglosy to znak ze prawdopodobnie sie zaciera... a spowodowane to jest najprawdopodobniej malym poziomem paliwa w zbiorniku ja u siebie staram sie nie dopuszczac do zapalania sie rezerwy i z pompka nie mialem jeszcze problemu... poziom paliwa u mnie nie spada praktycznie ponizej 15l...
Opublikowano

Kolego mowisz o tej zielonej kostce czyli przekazniku pompy paliwa co jest w bagazniku ?? Pierwsza, patrzac od przodu auta jest wymieniona na nowa.

Jak auto juz wkoncu odpali to pompy z baku nie slychac juz. Ale jesli nie odpala to po zaplonie rowniez cisza nie nabija cisnienia.

Opublikowano
nie nie chodziło mi o kostkę przy samej pompce. trzeba odkrecic dekielek on z tego co pamietam jest zamocowany na 3 srubki i zapewne bedzie tam duzo blota itp i moze tam na tej kostce nie laczyc...
Opublikowano
Dobralem sie do kostki i wszystko tam gra nic nie posniedzialo. Ale pompki nie slychac po przekreceniu zaplonu. Dopiero po dopompowaniu benzyny pompka od webasto auto odpalilo za ktoryms razem i pompa zalaczyla sie powyla chwile i zaczela pracowac. Auto pochodzilo 40 minut i jak jest cieple to po zgaszeniu silnima i ponownym rozruchu pompka buczy i zalacza sie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jutro przed odpaleniem wyciąg przekaznik pompy i połącz wyjście 30 i 87 pompa musi pracować.Jak odpali to brakuje sterowania z komputera.Piny masz opisane pod spodem przekaznika,tylko się nie pomyl.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz czy masz napięcie na wyjściu 30(żarówka do 30 i masy).Napięcie na to wyjście idzie przez bezpiecznik pompy paliwa.Jak tu jest dobrze to trzeba sprawdzić kabel pompy miedzy wyjściem 87 a samą pompą.Możesz podać plus bezpośrednio z aku na 87 i pompa musi pracować.Jak nie pracuje to do sprawdzenia masa pompy.Jak masa dobra to zostaje sama pompa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.