Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Silnik n47 177 km.

Mam takie dwa błędy:

DDE-41BB exhaust backpressure sensor-pressure before parcitulate filter too low(not plausible)

 

DDE 452a info-parcitulate-filter-limited remaining distance of particulate filter avalable

 

Błędów nie idzie wykasować ani inpa ani disem.

Sprawdziłem dzisiaj to i owo i zauważyłem ze zawór EGR cały czas pokazuje 5%,jest jak zamurowany .

Na biegu jałowym czy gaz na 3 tys. obrotów wiecznie 5%.

I teraz moje pytanie ?

Czy rozbierać ten zawór i wyczyścić czy tak ma być?

Czy te błędy maja związek z zaworem EGR?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.