Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, specjalnie zarejestrowałem się na forum, bo mechanicy jakoś nie są w stanie ogarnąć mojego problemu. Pomyślałem, że może tutaj ktoś pomoże ;)

Postaram się opisać jak najdokładniej co się dzieje z autkiem a dzieje się dużo.

Kupiłem auto ogólnie w złym stanie. Ciekło z chłodnicy i delikatnie koło pompy wody, kiedy poziom płynu był normalny nie było żadnych problemów, jednak kiedy poziom spadał auto zaczynało przerywać i w końcu gasło kiedy odczekałem chwilę i dolałem płynu auto odpalało od strzała.

Postanowiłem wymienić chłodnicę, po wymianie przez pierwsze 100km wszystko było spoko ale zauważyłem, że jest mało płynu w chłodnicy więc na zimnym silniku dolałem płynu do odpowiedniego poziomu (pomyślałem, że może było jeszcze trochę powietrza w układzie i stąd spadł poziom płynu). Kiedy jechałem auto zaczęło szarpać i strasznie dymić na biało, w końcu zgasło,otwieram maskę i okazało się, że wywaliło płyn przez korek i zaciągnął go filtr powietrza.

Oddałem do mechanika, ten stwierdził, że do wymiany jest termostat, wymienił go i przejechałem bez problemów jakieś 50-70km.

Płyn ucieka mi gdzieś koło pompy wody więc uzupełniam jego stan. Dzisiaj podchodzę do auta i się zdziwiłem - płynu było za dużo, przejechałem się kawałek(silnik się nie zagrzał) i otwieram maskę a płynu jest z za mało :shock: było tylko na dnie zbiorniczka trochę potem auto zaczęło mi szarpać i zgasło.

Da się je odpalić ale trzeba trochę pokręcić i kiedy trzymam gaz na około 2 tyś obrotów jest ok a kiedy puszczę gaz, auto gaśnie. :shock:

Rano na zimnym silniku auto odpala elegancko, dopiero po chwili jazdy zaczyna mu odpierdalać, nie mam już siły na to :|

Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale

1. W zbiorniczku nie ma bąbli

2. Węże są miękkie

3. Nie ma nalotu ani na korku od chłodnicy ani na korku od oleju

4. Auto kopci tylko w tym momencie jak zaczyna przerywać, tak po za tym jak jest zimne rano jest ok - nie kopci

Mechanik też stwierdził, że nie jest to uszczelka pod głowicą, ale pewności nie mam bo Ci mechanicy to czasem tacy, że szkoda gadać :wink:

Miał ktoś coś podobnego? Wie ktoś jaka może być tego przyczyna? ;)

Opublikowano

POdłącz go pod kompa.

Jak świece i cewki? Czy masz kable?

Masz e34 520i a nie 320i To nie jest seria 3 tylko 5.

I dziwię się że katowałeś tak długo auto na takich nieszczelnościach układu chłodzenia :duh: Odpowietrz porządnie układ i sprawdzaj co się dzieje. Poziom płynu kontroluj i dolewaj na zimnym silniku. Chyba że jest za dużo to odessij

Opublikowano

Rzeczywiście pomyliłem się przy wpisywaniu ;) konkretniej to 520iA, podłączę go może jutro u znajomego mechanika, zobaczę co tam wyskoczy.

Po kupnie nie wymieniałem świec, nawet nie sprawdzałem jak wyglądają, jutro będę miał chwilę czasu to sprawdzę. Ale coraz bardziej wydaje mi się, że jednak może być to ta uszczelka :cry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.