Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, słuchajcie z dnia na dzień miałem dziś taki przypadek i pozostał, a mianowicie auto stało całą noc pod chmurką. Wsiadam rano odpalam czekam aż się trochę rozgrzeje i ruszam. Wyjeżdżając z bramy przy skrecaniu usłyszałem stuk, w miejscu jak robie szybkie ruchy kierownicą to stuka dosyć głośno, przede wszystkim przy szybkim ruchu w lewo w prawo natomiast prawie nic. Płynu jest OK nic nie jest zapocone. Ogólnie od jakiegoś czasu irytowało mnie to że kierownica chodzi dosyć ciężko, myślałem że to z racji 19" i szerokich opon. Jeśli będzie to maglownica to gdzie oddać do regeneracji? Problem dotyczy e92 335iA.
Opublikowano

że cieżko chodzi to raczej norma...

sprawdz najpierw zawieszenie, krzyżaki przed maglem

w e60 to norma że pada ale tu raczej nie słyszy się za czesto...

jak ruszasz na zgaszonym silniku lekko w lewo i prawo to mogą być stuki...

Opublikowano
Witam, ja tez mam to samo w swojej e90, słychac i czuc stuki na kierowniy podczas skręcania, płyn wsp jest ok, ostatni dostałem sie troche do magla i on ma spore luzy, mogłem nim ruszam w prawo lewo i góra dół i tez dziwne bo gdy poruszałem nim w te i we wte to stuki ustąpiły na jakis dzien czy dwa, zastanawiam sie czy te luzy trzeba wyeliminowac czy jak?
Opublikowano
Te stuki są za głośne, dziwne że tak z dnia na dzień dosłownie po jednej nocy. W zawieszeniu pomimo 19" nic nie pukało na nierównościach wszystko elegancko. Jutro sie umówiłem na podnośnik i zobaczymy co i jak. Pzdr!
Opublikowano
Miałem to samo w rodziców SAABie 9-3 2008 rok tylko dodatkowo kierownica się lekko blokowała w jednym miejscu. Wycieków również nie było (jeszcze). Oddałem okazało się że w środku poszła uszczelka i olej przelewał się na jedną stronę po kreceniu kierownicą było już ok.
Opublikowano
U mnie tez tak z dnia na dzien sie stało i jeszcze jak mam kieer zablokowana to jest odczuwalny taki mału luz skrzypiący jak sie nią rusza, na tym łączniku są chyba dwa krzyzaki to myslicie ze to któryś z nich czy co? Dodam jescze ze wyje mi pompa wspomagania, przy kręceniu kierownicą słychac jak wyje a jak zakręce do końca to jzu wgl słychac bardzo glośno, olej wspomagania wymieniałem i nic to nie dało, czyzby pompa kończy swoję żywota?
Opublikowano
U mnie tez tak z dnia na dzien sie stało i jeszcze jak mam kieer zablokowana to jest odczuwalny taki mału luz skrzypiący jak sie nią rusza, na tym łączniku są chyba dwa krzyzaki to myslicie ze to któryś z nich czy co? Dodam jescze ze wyje mi pompa wspomagania, przy kręceniu kierownicą słychac jak wyje a jak zakręce do końca to jzu wgl słychac bardzo glośno,płyn wspomagania wymieniałem i nic to nie dało, czyzby pompa kończy swoję żywota?
Opublikowano
Halo? Tak jak pisałem wczesniej jak ruszam kierownicą na postoju czy w czasie jazdy przy skręcie słychac i jest odczuwalny stuk na kierownicy, rozebrałem troche pod maską i doszedłem do tego łącznika co dochodzi do magla i jak nim ruszam to rusza sie góra dół i na boki moge nim kręcic, czy jest to normalne czy tych luzów nie powinno byc?
Opublikowano
Jak ruszasz nim góra dół mam na myśli tym górnym bliżej kierownicy to jest stuk? Bo u mnie jest, to jest prawdopodobnie winowajcą ale na 100% bede wiedział jutro ok 16. Maczeq łobuzie :norty: jak jeździłeś 335i słyszałeś te pukania?
Opublikowano
No tym (ze tak to nazwe bo nie wiem jak sie nazywa dokładnie) całym łącznikiem co jeden koniec jest do kierownicy a drugi do magla i moge nim ruszac góra dół jest taki luz wlaśnei na nim i moge tez nim troche kręcic w lewo i prawo i pewnie to jest on do wymiany albo moze sie tam coś poluzowało i trzeba dokręcic, są tam dwa krzyzaki, no nie wiem, daj znac jak jutro jzu bd coś wiecej wiedział
Opublikowano
Temat rozwiązany, przyczyną była poluzowana ta śruba łącząca magiel z krzyżakiem (przegubem), pierdoła a cieszy jak nie wiem co. Już sie bałem że to przekładnia... Mechanik sprawdził jeszcze dodatkowo całe zawieszenie i wszystko jest w porządeczku :8) Damian ten drążek (krzyżak) ma mieć taki delikatny luz, dodam jeszcze że na zgaszonym silniku zawsze będzie delikatnie pukać kręcąc kierą!
Opublikowano
Ale ma miec luz na lewo prawo czy góra dół? No nie wiem czy musi pukac na zgaszonym bo wczesniej tego nie było. Musze zobaczyc czy ta śruba moze jest poluzowana co u ciebie
Opublikowano
Maglownica będzie pukać w każdym aucie na zgaszonym, to są duże przeciążenia i będzie stawiać opór. Zobacz tą śrube, dostęp do niej nawet jest więc nie powinieneś mieć problemu. Drążek ma się ruszać góra doł lewo prawo tam są przeguby więc muszą :). Ponoć w naszych e9x te drążki sie nie wyrabiają tak jak ma to miejsce w e46 i e60. Sprawdzał wszystko fachowiec tylko od BMW, 15 lat pracował w Bawarii po czym otworzył swój warsztat, tam był tzw. (mistrzem) :D Pzdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.