Skocz do zawartości

[E39] Katalozatory różnice w budowie - jakie wybrać


franekns1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Kupiłem Bmw w niestety pozbawione katalizatorów..

Z oczywistych powodów chciałbym założyć nowe katy. Z tego co się rozglądałem na alledrogo to są dwie propozycję do mojego silnika - różnią się budową.

 

Pierwszy:

 

http://allegro.pl/katalizator-uniwersalny-katowy-bmw-e39-520-523-525-i4775731910.html

 

takie 2 szt. wchodzą..

 

Drugi:

 

http://allegro.pl/katalizator-uniwersalny-2x2-bmw-mercedes-vw-opel-i4735438933.html

 

 

Panowie doradźcie, który wybrać.

 

Jakie argumenty za i jakie przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w m52b28 (nie wiem czy też taki masz, bo w 98 wychodziły też te z podwójnym vanosem) miałem podwójny jak z niższego linku. Było podejrzenie, że on może powodować problemy wiec został zastąpiony strumienicami. Dźwięk bez zmian, moc myślę, że też. Ogólnie nie szukałbym kata na siłę. Ta cała ekologia to jest niezdrowa dla portfela. Chyba, że masz lmabdy za katem, to wtedy co innego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do kumatego tłumikarza i powiedz, że chcesz żeby było cicho. Jak mi mechanik robił to tez zadzwonił, że zmienili ale jest tragicznie głośno i zamówili nowe. Jak odebrałem to zero różnicy w porównaniu z oryginalnymi katami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.