Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem to bardzo nierówna praca silnika, która się zdarza z reguly po nagrzaniu silnika a po dłuższej jezdzie (albo przygazowaniu) ustepuje. Cholernie irytujące. Podczas jazdy mniej wyczuwalne (choc slabiej sie zbiera) a silnikiem telepie na postoju z wcisnietym hamulcem (automat).

Może przewody wysokiego napiecia zaczynaja padac (1994 rok). Być może jest to bez związku ale napisze – problem zaczal się dzien po tym jak umyłem silnik. Proszę nie jeździć po mnie – zrobiłem to tylko dlatego, ze nieszczelny przewod wspomagania (już wymieniony) zalal cala prawa strone. Czy przy umyciu silnika moglo się cos „popsuc”, przestawic? Bede wdzieczny za hipotezy.

Opublikowano

Proponuję osuszyć wszystkie miejsca w których mogą być jakieś elementy elektroniczne. :D

Zacząłbym od komputera (po otwarciu maski lewy górny róg)

 

Kiedyś miałem podobną sytuację w renówce w której wlew płynu do spryskiwaczy był obok komputera :duh:

Wystarczyło odkręcić, popsikać środkiem osuszającym i po sprawie.

 

Pozdrawiam

AP

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.