Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mój problem polega na tym że jadąc samochodem na długiej trasie samochód nie kiedy traci moc. Najczęściej występuje kiedy jadę dłuższy czas wolniej na niskich obrotach i póżniej chcę mocno przyspieszyć a tu nie ma mocy( jakieś 50%). Wyłączam samochód i zaraz zapalam ponownie i auto jeżdzi normalnie, odzyskuje moc,i znowu historia po jakimś czasie się powtarza.

Znajomy w Volkswagenie miał podobną sytuację i mówi że przyczyną był przepływomierz.

Jest to dla mnie o tyle dziwne że jakieś pół roku temu kupiłem nowy Boscha i czy mógł się zabrudzić?

Mam też nową turbinę sterowanę elektronicznie.Egr nowy i elektrozawór też

Co może jeszcze być przyczyną? Obecnie jestem w Wiedniu ,może ktoś mi pomoże zdiagnozować auto, mam ISTE ale nie umiem się nią obsługiwać.

Z góry dzięki za fachowe porady

Maciej

Opublikowano
Tylko diagnoza isty ratuje cię moze byc wiele przyczyn ale na to wyglada ze turbo przeładowuje . Regenerowane?
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Tylko diagnoza isty ratuje cię moze byc wiele przyczyn ale na to wyglada ze turbo przeładowuje . Regenerowane?

Turbo nowe Garetta ma przejechane jakieś 50 tyś km

Opublikowano
To fakt. Napisz do kogoś niech ogarnie tobie zdalnie jesli masz iste.

Dzisiaj odpaliłem ISTE pierwszy raz po wielu obawach i nie było tak żle. Mam błąd przepływomierza i myślę że on jest przyczyną. Tylko zastanawia mnie dlaczego , ma pół roku oryginał BOSCH , poza tym jest błąd temperatury spalin przed katalizatorem i sondy lambda .Tę sondę mam nową od roku i za każdym razem mi go wywala.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To fakt. Napisz do kogoś niech ogarnie tobie zdalnie jesli masz iste.

Dzisiaj odpaliłem ISTE pierwszy raz po wielu obawach i nie było tak żle. Mam błąd przepływomierza i myślę że on jest przyczyną. Tylko zastanawia mnie dlaczego , ma pół roku oryginał BOSCH , poza tym jest błąd temperatury spalin przed katalizatorem i sondy lambda .Tę sondę mam nową od roku i za każdym razem mi go wywala.

Wymieniłem przepływomierz na inny dobry i dalej to samo. Chcę wymienić sterowanie turbina ( mam elektroniczne) Czy może ktoś wie czy trzeba wyjmować całą turbo czy bez wyjmowania to wymienię?

Opublikowano
Robisz adaptacje przepływomierza.

Nie robię i nigdy nie robiłem, na poprzednim bez adaptacji zrobiłem jakieś 50 tyś i nic się nie działo tylko dziwi mnie że jak go odepnę na wolnych obrotach to nic się nie dzieje nie ma zmian w pracy silnika

Może wiesz czy trzeba wyjąć turbo żeby wymienić sterowanie nim które jest przykręcone do turbiny?

Opublikowano
To fakt. Napisz do kogoś niech ogarnie tobie zdalnie jesli masz iste.

Witam, podłączyłem ISTE i wyszedł mi błąd 003F57 ladedrucksteller( ciśnienie doładowania ) Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest ten czujnik ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.