Skocz do zawartości

bmw e65 gaz ...katowice gdzie zakładać ???


zbiciak1986

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wiem że zaraz mnie będziecie atakować ale decyzja jest już podjęta nie będę się rozpisywał dlaczego itd. Bo nie ma to sensu  montuję gaz i oczekuję solidnego polecenia gdzie mam to zrobić ??? obdzwoniłem wczoraj 8 warsztatów każdy gada co innego jeden tylko STAG!!!! Inny cytuje co pan nigdy STAG tylko ZENIT PRO inny znowu tylko instalacje włoskie…powiem tak nigdy nie miałem gazu i dalej się waham! Wiem że objeżdżę spokojnie na benzynie ale po co??? Ceny wahają się od 4 tys do 7 tys tyle że nie o cenę tu chodzi tylko o to by to było coś dobrego…

rejon katowic bmw 745 rok 2002 dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche offtopic bo nie wiem gdzie w katowicach założyć gaz.

 

Zwróć uwagę, jak będzie zakładana instalacja, pewnie każdy zestaw by działał, ale sposób montażu to połowa sukcesu.

Możesz delikatnie podpytac jak będą montowane wtryskiwacze lub bardziej precyzyjnie, dysze do nich w kolektorze dolotowym.

Jeżeli nie usłyszysz, że kolektor do tej operacji będzie demontowany, to możesz się spodziewać że wióry z wiercenie kolektora pójdą do silnika, to słaba opcja.

 

Posiadam zestaw w 4.8:

komp: stag 300 premium

reduktor: 2 x zavoli S

wtryski: barakuda (lepsze to hana 2000, nie wiele droższe)

miedz: zwykła 8mm

 

i nie mam najmniejszych zastrzeżeń, cena powyzszego zestawu z montażem powinna wynosic od 4 do 5tys, raczej nie więcej.

 

--

Pozdr.

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wiadomość sporo o tym czytałem i dzwoniłem praktycznie do wszytskich gazowników na śląsku zdecydowałem się na:

STAG300ISA z wtryskiwaczami Hana2000 , reduktorem PRINS i zbiornikiem 55L

cena 5500

znalazłem oferty nawet za 3800 ale fachowiec liczy sobie więcej ale jest niby godny polecenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę jeszcze sprawdzić 3 rzeczy:

-czy ten jeden parownik, nawet tak dobry jak PRINS da da radę z tym silnikiem, dlatego stosuje się 2 reduktory zazwyczaj.

-z tego co wiem STAG 300ISA jest gorszym rozwiązaniem od STAG 300 premium, mimo że nowszym, Premium korzysta z danych z komputera silnika do obliczania składu mieszanki i jest to najoptymalniejsze rozwiązanie. Nie wszystkie auta umożliwiają taką współpracę, dlatego nie ma w takim wypadku sensu dopłacać do sterownika premium który jest droższy. Ale z E65 premium działa.

- dlaczego zbiornik to tylko 55l ?, w miesce po kole wchodzą dużo większe.

 

--

Pozdr.

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje ... straszny mętlik he bulta oczywiście większa za dopłata...będę brał większą... takie konfiguracje dostałem:

 

1.Witam!

Do samochodu BMW 745i z 2002 roku proponuję instalację

STAG300ISA z wtryskiwaczami Hana2000 , reduktorem PRINS i zbiornikiem 55L

cena 5500zł.

Alternatywnie Instalacja STAG300ISA z wtryskiwaczami ACw01 , reduktor

PRINS zbiornik 55L cena 5100zł.

Zbiornik 720/270 pojemność 88L dopłata

400zł.

Kożystając z moich usług otrzymuje Pan

gwarancję

ogólno polską na okres 24 miesiące bez limitu kilometrów z

możliwością przedłużenia do 96

miesięcy na

elektronikę.

Zapraszam Paweł Najdzińsk

 

2.Witam,

 

- Stag 300-8 ISA2

- 2x reduktor Magic III evo2

- 8x Magic FX pojedynczy

- Zbiornik toroidalny lub cylindryczny - do wyboru

- Wlew gzu pod klapką paliwową i wielozawór Tomasetto

- węże gazowe i wodne Parker

- opaski Norma/Oettiker

- armatura Gomet

- filtry ZWM Czaja

 

Warunki gwarancji: jak mówiłem - 3 lata bez limitu km lub 100.000 km bez

limitu czasu - do wyboru.

Cena: 5200 PLN

 

3.Witam

 

proponujemy instalacje Zenit PRO OBD na listwah Hana, redyktor KME GOLD (do 350 km),

zbiornik pojemnosci do 62 l

 

cena wraz z montażem 3800 zł

 

4.Witam serdecznie.

 

Proponowana instalacja do Pana samochodu to :

Sterownik STAG 300-8 ISA 2 z inteligentnym systemem autoadaptacji

Reduktor KME Gold do 350 kM

Listwa wtryskiwaczy AC W01 BFC

zbiornik w miejsce koła zapasowego

 

Cena instalacji na w/w podzespołach to 4300 zł,ale do końca miesiąca obowiązuje promocja minus 200 zł od instalacji,czyli cena końcowa 4100 zł.

Zbiornik największy jaki wejdzie ,taką mamy zasadę,czas montażu półtora dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie musisz wybierać żadnego z zestawów, lepiej będzie jak sam wybierzesz co być chciał a potem zapytał ile to będzie kosztować, mam na myśli naważniejsze komponenty.

 

Odrobine na temat reduktora:

Niby ten Prince jest do 400KM, ale jak na niego popatrzymy to wygląda jak inne tego typu, zakładam że zasada działania jest taka sama ja kw innych tego typu, czyli KME gold, AC, zavoli, i wiele innych. Więc nie wierzyłbym w tą wydajność 400KM. Dobrym przykładem jest KME GOLD który niby powinien uciągnąć 350KM a tak nie jest, dużo jest informacji w sieci na ten temat. Co to wogóle znaczy że potrafi obsłużyć 400 czy ileś tam KM. Problem jest najczęściej chwilowe zapotrzebowanie na gaz. Dobrym testem dla wydajności parownika jest otrzejrza przejażdzka z gazem w podłodze, jeżeli nie przełączy się na benzynę i będzie jechać jak powinien będzie znaczyło że raduktor a także reszta (wielozawór w butli, przewód miedziany wielozawór-reduktor) dają radę.

Moja opinia jest taka że lepsze będą 2 reduktory, nawet od tego Prince. Myślę, że większość tych silników ma 2 reduktory, jak KME GOLD to też 2 x, lub 2x jego słabsza wersja, aż dziwne że warsztaty proponują montaż na jednym reduktorze.

Reduktor Magic costam, nie wiem czy udało im sie go poprawić, ale były problemy ze szczelnością odmiennego rozwiazania niż w powyższych reduktorach.

 

Sterownik:

Radzę poczytać czym się różnią stag300isa i stag300 premium i porównać też z innymi, miałem oba, jak ja zakładałem gaz w innym aucie akurat to sprawdziłem czy stag premium bedzię współpracował z komputerem silnika, okazało się że nie, tylko dlatego założyłem 300isa, znajomy gazownik namawiał mnie na premium, silnik 3.0 220KM, po sprawdzeniu okazło się że nie ma sensu załadać premium bo i tak nie dogada się z komputerem silnika i jego cały potencjał nie zostanie wykorzystany.

Dziwne że Tobie nie zaproponował wersji premium żaden warsztat.

Co do reszty nie jestem w stanie pomoc bo nie miałem. W innym aucie miałem sterownik KME, też nie było problemów.

 

Okablowanie:

Do staga możesz wybrac 2 opcje kabli, albo wiązkę która ma podwójne wtyczki w skrócie, albo zwykła, czyli cięcie i lutowanie kabli od wtryskiwaczy benzynowych.

Ja wolę nie ciąć kabli, łatwiej to potem w razie potrzeby rozbierać, spotkałem się z tym ze warsztaty wolą ciąć i lutować jako pewniejsze rozwiazanie, mniej połączeń ruchomych. Nie wiem czy inne firmy posiadają takie 2 opcje.

 

Jak każdy mówi co innego dobrze jest samemu wiedzieć co nieco:)

 

--

Pozdr.

Hubert

Edytowane przez hubizx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"dzięki za wiadomość sporo o tym czytałem i dzwoniłem praktycznie do wszytskich gazowników na śląsku zdecydowałem się na:

STAG300ISA z wtryskiwaczami Hana2000 , reduktorem PRINS i zbiornikiem 55L"

 

Zastanowił bym się nad tymi Hanami, mam gaz w X5 i właśnie takie wtryski i .. pierwszy padł po 40 tysiącach następny po kolejnych 10 i po dwóch tygodniach trzeci.

Celowałbym w Barakudy. no i butla Bormtecha 83 litry wchodzi be problemu. 55 to jakieś nieporozumienie.

 

poniżej wklejam link do mapy polecanych warsztatów,

 

 

http://lpg-forum.pl/post586154.html?hilit=mapa#p586154

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.