Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,

 

jestem nowym posiadaczem BMW 120d wyprodukowanego w grudniu 2014 roku rejestracja styczeń 2005. Auto jest z automatyczną skrzynią biegów i mam w związku z tym pytanie. Jeżeli na zegarach nie wyświetla mi się tryb jazdy ani tryb po przełączeniu skrzyni na M/S to czy to znaczy że ktoś zmienił na zegary od manuala? Czy da się to jakoś przywrócić? Mam pewne podejrzenie że zegary mogłby być zmienione i czy to dowód na kręcenie licznika? dodam że auto ma teoretycznie 166 tys km i w środku wygląda nadzwyczaj zadbane. Zostało sprowadzone 5 lat temu przez osobę która mi je sprzedała.

 

Drugie moje pytanie dotyczy skrzyni biegów. Przy około 900 obrotach w trakcie ruszania słychać dość głośne buczenie tak jakby z tylnego mostu czy skrzyni. Objaw trwa bardzo krótko i zawsze przy tych obrotach i wydaje się jakby auto miało delikatną trudność z ruszeniem (coś jak efekt ruszania na sprzęgle w manualu). Chciałem zapytać czy to normalny objaw?

 

PS: spalanie około 10-11 litrów w korkach po Warszawie to norma dla tego auta z automatem?

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano

W tym sklepie z linku sie kupuje czesci do skrzyn automatycznych (jesli po rozebraniu skrzyni bedziesz chcial inwestowac w jej remont).

Spusc olej i zobacz co masz w misie a nam wklej fote na forum tego co tam znajdziesz.

Prawie na 90% trzeba szukac magika(?) co ja naprawi lub wymieni na druga sprawna.

Awaria tarczek ??????

 

http://www.midparts.pl/node/43

 

PS.Na alledrogo jest mnostwo takich skrzyn na podmiane wiec masz farta :)

 

http://allegro.pl/bmw-1-3-e87-e90-automatyczna-skrzynia-biegow-6hp21-i4772370341.html

MADE IN PRL
Opublikowano
A po czym wnosisz że to awaria skrzyni? Samo przełączanie biegów wydaje mi się ok a tylko ten dziwny hałas mnie zastanawia. A czy w automacie wolne obroty to około 600-750 obr/min?
Opublikowano

Wnosze po objawach ktore opisales ale najpierw bym wymienil olej i filter by zobaczyc jakie czesci plywaja w misie skrzyni na magnesie.

Wg mnie tarczki do wymiany.

 

PS.Awaria skrzyni bedzie dopiero wtedy gdy zacznie jechac na biegu awaryjnym a i to nie do konca bo jak bedzie zimny to bedzie jechac normalnie przez jakis czas.

 

W pierwszym linku masz foto normalnych smieci :

 

http://forum.landrovernet.com/showthread.php/189983-ZF-5HP24-teardown

 

W drugim linku skrzynia sie konczy na focie :

 

http://www.ford-trucks.com/how-tos/a/ford-f150-why-is-my-transmission-is-slipping-356888

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.