Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie, zastanawiam sie nad kupnem BMW 2008 E92 325i w automacie aczkolwiek zastanawia mnie kilka rzeczy a mianowicie jest to model 325i wiec powinno byc 2.5L a owy egzemplarz ma 3.0 - z tego co wiem w USA dodawali 3.0 wlasnie do 325i a mają takie same osiagi czyli 218KM, wiec moje pytanie :

1. czy taki 3.0 benzynwa 325i z 218KM bedzie chodzila w jakikolwiek sposob lepiej niz 2.5 z tymi samymi parametrami?

2. jaka jest genealnie roznica?

3. dlaczego bmw nazywa model 325i a 3.0L silnik?

4. czy mozna go jakos podrasowac do 330i skoro posiada silnik 3.0?

5. dobre/wadliwe siliniki? w szczegolnosci w automacie?

6. moj posiada 190.000 tys km z 2008 roku, nie za duzo?

7. czy lepiej sie pakowac z 2007/2008 325i z silnikiem 2.5 (bo tak powinno byc) - tutaj w irlandii wiekszosc modeli 325i posiada 2.5L - jedyny taki egzemplarz wlasnie posiada 3.0, dlaczego? auto jest z UK

 

dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam.

Opublikowano

i ostatnie pytanie :

 

8. skoro 2.5 i 3.0 maja dokladnie takie same osiagi, r6 to dlaczego bmw zdecydowal sie ma 3.0?

Opublikowano

1. Wersja 3.0 mniej narazona na usterki i pozwala latwiejszy tuning (do 258 km przy wymianie kolektora ssacego i oprogramowania)

2. Wieksza pojemnosc silnika, to ten sam silnik co 330i tylko inny soft i kolektor ssacy

3. bo ma moc 325 a nie 330

4. tak wymieniajac kolektor ssacy i oprogramowanie

5. Dobrze sie sprawuje w automacie, trzeba bardzo dbac o krotki interval wymiany oleju czytaj co 10 tys km

6. Wszystko zalezy od jak byl zadbany, jezeli wymiana olejow byla czesta to powionno byc ok, jezeli wymiana co 20 tys lub wioecej moze byc bardzo zle.

7. lepiej wersja 3.0

8. bo wtedy moga produkowac jeden silnik mniej w gamie, oszczednosci logistyczne spore

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
co to ten krotki interval oleju? olej w silniku tak? bo wlasnie tego sie boje, ostatni wpis w ksiazeczce z 2013...:( wiec nie wiadomo co sie dzialo z tym autem przez ponad 1.5 roku
Opublikowano
N52 ma jednak kilka problemow ktore byly juz opisywane wiele razy na forum, zmniejszony interwal do 10 tys km max zmiany oleju pozwala na unikniecie klopotow przez dluzszy czas.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.