Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po długiej nieobecności. Pacjent to 528i z LPG 2000r. Problem pojawił się niedawno, wraz ze spadkiem temperatury otoczenia. Jednak ostatnimi dniami, gdy było powyżej 15 stopni było to samo. Zawsze, gdy uruchamiam auto po nocy, muszę trochę dłużej (ze 3 sekundy) kręcić rozrusznikiem, do tego odpali za 3-4tym razem i to kulejąc, jakby pracował nie na wszystkich cylindrach,ale po ok 10 sekundach jest już ok. Auto do momentu miniecia przez wskazówkę niebieskiego pola lubi się przydlawic przy mocniejszym wcisnieciu pedału gazu. Po rozgrzaniu wszystko jest dobrze,nie ma spadku mocy, dlawienia. Odma ma przejechane ze 30.000 km, jeżdżę tylko na syntetyku, więc raczej nie jest zła. INPA nie pokazuje żadnych błędów. Świece wymienione w zeszłym roku. Gdy dodam gazu podczas uruchamiania jest lepiej, ale po złapaniu obrotow gdy puszczę pedał, te znów spadają i auto gaśnie. Może to pompa paliwa nie wytwarza żądanego ciśnienia, bo przy ok 4tej próbie auto odpala znacznie łatwiej.

Jakieś sugestie?

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

Może być pompa, może być czujnik wału. Dobrze podpiąć pod kompa i zobaczyć czy nei siedzi błąd czujnika.

Nast razem zrób kilka razy zapłon żeby pompa mogła nabić kilka razy ciśnienie i odpal. Jak jest lepiej to pompa.

Opublikowano
Na kompie błędów brak... Jutro rano spróbuję podpompować paliwo i dam znać.

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
Kilkakrotne włączanie zaplonu nic nie daje. Nie słyszę pompki po przekreceniu kluczyka, jak w innych autach, ale wcześniej chyba też nie było jej słychać. Nie wiem, jak to jest u Was? A może to silnik krokowy? Gdzie on jest umiejscowiony? Kiedyś wyjmowalem przepustnicę do czyszczenia i chyba tam gdzieś się kryje...

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

koledzy, nie zapominajcie się, nie traktujcie e39 jak informatyk komputer.

Pierwsza sprawa- jedziesz pod maske, organoleptycznie, bez komputerów, sprawdzasz czujniki- wału korbowego i wałka rozrządu- czujnik wału rozrządu jest tak umieszczony, że lubi się przełamać kabelek przy bloku silnika, przy samym czujniku.

Mimo że świece zmieniałeś, sprawdź ich kondycję. tak samo kable, cewki.

 

Ja stawiam na świece:) Jakie ma założone? M52b28 a m52b28TU mają inny typ swiec, czego nie powie Ci większośc sprzedawców części bo po prostu takich informacji nie posiadają.

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zacząłem od najtanszych rzeczy i wymieniłem filtr paliwa. Najtańszy shit, HART za 32 zł. Problem zniknął, wszystko jest ok. Z filtra zlałem bardzo żółte paliwo...

I ciekawostka dla kolegi szczrz : wiem, że do TU są potrzebne swiece high power, wcześniej takie miałem. Później wymieniłem na Denso,nie do e39 i do tego mam 4 świece inne niż 2 pozostale. O dziwo wszystko jest ok a jeżdżę tak ze 2 lata.

Pzdr!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.