Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam BMW 320 m50b52 , mam problem z obrotami. Problem występuje od kiedy pojechałem na CP-n, odpaliłem go niechcący na gazie. Nie mam sekwencji tylko zwykły gaz strzelił mi w kolektor, wyskoczył przewód od silniczka krokowego, założyłem go ponownie. Od tamtej pory przestał chodzić na gazie i faluje na benzynie. Falowanie pojawia się zawsze na zimnym silniku, po zagrzaniu obroty stabilizują się lecz jest minimalne wyczucie ze nie jest do końca tak jak powinno być. Nie mam pojęcia co to może być, silniczek krokowy to by obroty były raczej i na ciepłym silniku. Myślę ze to może być przepływomierz, proszę o porady Pozdrawiam .
Opublikowano
mozliwe wlasnie musze dokladnie sprawdzic , a moze przeplywomierz poszedl jutro sprawdze odkrece przeplywomierz i go dokladnie sprawdze dzieki , dam znac jutro pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.