Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

(ale liczę że znajdę kogoś rzetelnego z katowic kto naprawdę powie prawde) Witam wszystkich jestem nowy na forum i świeżo co zakupiłem 745 z 2002 roku i przebiegiem 156 tys…

Zastanawiam się nad instalacją gazową i tu pytanie do was czy warto? I czy macie kogoś do polecenia z Katowic? Z góry dzięki za odpowiedzi

 

na forum jest tysiące opini o tym że to zniewaga itd...więc jak tak nie myślę to jest tylko auto czekam na odpowiedzi ludzi którzy mają coś takiego zamontowane jeżeli jednak ktoś myśli że naprawdę nie warto i ma jasne argumenty to też bardzo chętnie się z nimi zapoznam dzięki za odpowiedzi

Edytowane przez zbiciak1986
Opublikowano
Warto jak zainstalujesz coś dobrego. Ale ten przebieg 12 letniego auta śmieszny. Takie perełki to jedna na tysiąc a stawiam że ta 156 000 miała w 2006 roku.
Petrolhead
Opublikowano
Jak masz zdrową sztuke to zakładaj gaz i nie pytaj nikogo.Ja założyłem przy przebiegu coś 110tyś a teraz mam niecałe 180tyś.Jestem mega zadowlony.Pali od 15l w trasie do 22l po miescie w korkach.Pytaj o najnowszą instalacje teraz w fazie płynnej.Nie masz już reduktora i mniej jest kabli pod maską.W butli masz pompe do gazu.Auto pali na mrozie na gazie bo nie trzeba reduktora mieć ciepłego i jest do 10% więcej mocy przez podawaną zimną mieszanke gazu.Kwestja tylko ceny.Za sekwencje dobrą trzeba dać ok 5tyś.Tu nie wiem jaka cena.
Opublikowano
dzięki ale jest tak jak już ktoś napisał na forum o zawieszeniu że przy ok 150 tys może się coś pojawić ...i trafił w sedno bo kupiłem je z minimalnym stukiem w lewym kole jest to na tyle minimalne że nie zawsze słychać ale jednak już coś jest w przyszłym tygodniu muszę to sprawdzić u jakiegoś fachowca
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
u mnie przy tm przebiegu poluzowal sie zbiornik od płynu spryskiwacza.Jest on przed lewym przednim kołem.Wydawał dziwne odgłosy na dołach.A przy 160tyś dokręcałem troche luz na maglownicy bo zaczynało właśnie z lewej strony stukać.
Opublikowano
Dzięki za swoją uwagę …u mnie jednak problem tkwił w minimalny luzie na drążku kierowniczym był na tyle minimalny że praktycznie nie wyczuwalny, ale miałem trochę czasu koszt był też śmieszny więc go wymieniłem tylko BŁĄD popełniłem że dałem sobie umyć silnik od spodu…bo widocznie mi coś zalali i elektryka trochę zgłupiała!!! Ale na razie spokój (silnik myli dlatego bo poprzednik nie dokładnie wlał olej i zalał małe co nie co…)
Opublikowano
Ja pare razy myłem od góry moje 745i i nie było nigdy problemu.Lubie miec czysto pod maską.W tym roku zmieniłem wszystkie wachacze i końcówki z przodu dla świetego spokoju.Lanforder oczywiscie.Co pół roku coś wychodziło i mnie to zaczynało wkur......Mam 180 tys z czego ja zrobiłem 70tyś w polsce w 3 lata na kołach 19 cali,zima 18 cali.Wyjmowałem jeszcze orgin.częsci z zawieszenia.Też jak ją kupiłem to miała orgi.przebieg 109tys.sprawdzony po vinie w bmw.Z racji tego że była lekko uszkodzona w koło to musiałem amortyzator wymienić.Kupiłem wtedy 4 nowe zachsy.Po 70 tyś.na naszych drogach przednie zaczynały lekko pukać.Więc w tym roku znowu kupiłem 4 zachsy i mam święty spokój do sprzedania auta.Mam DD i zwykłe amorki wiec cena normalna w intercars coś ok 2tyś.kpl brutto po rabatach.
Opublikowano
to widzisz mi raz umyli i pojawił się problem ...he ale już sie nie pojawił to fałszywy alarm ...firma lenvord jak najbardziej polecana ...jak na razie to nie muszę nic robić zobaczymy na jak długo ...ale dzięki za opinie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.