Skocz do zawartości

Silniczek krokowy e34 520i m20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem tu nowy na forum i odrazu mam kilka pytań:

1.Problemy z obrotami,na paliwie i na gazie taka sama reakcja 3000 obr. co to może być?

Patrzylem slilniczek krokowy wyryte jest na nim m50 więc rozumiem ,że nie jest prawidłowy?Poza tym patrzyłem na real.oem po numerach i wychodzi na to ,że wejścia tego silniczka są pod kątem 90 stopni a ten co mam zamontowany jest pod kątem 180? Po odłączeniu wtyczki żadnej reakcji.

2.Jak go brałem to niestety była przestawiona przepustnica zeby jakos jechał i czy da się ta przepustnicę wyregulować tak jak była czy zakupić jakąś używaną?

 

3.Jak odłączę wtyczkę przepływomierza to jest prawidłowe ,że obroty jeszcze bardziej wzrastają?Jakie są objawy

 

Prosiłbym o jakieś odpowiedzi :)

Opublikowano

1. Chyba sam sobie odpowiedziałeś, masz nie taki silniczek krokowy

2. Przepustnicę możesz wyregulować, zobacz jakie jest ustawienie teraz, przepustnica powinna być zamknięta praktycznie na wolnych obrotach

3. Jak wymienisz krokowca i wyregulujesz przepustnicę to dopiero wtedy sprawdź przepływkę bo teraz to się mogą cuda dziać.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.