Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego auta pod tą marką. Zastanawiam się nad E60 z silnikiem 525I lub 530i z roku 2003-2005

 

Proszę mi napisać jak sprawują się te silniki ? Który jest bardziej niezawodny i ma mniej awarii?

W nim jest pasek czy łańcuch ? Jeżeli łańcuch to się często się sypie i jest dość kosztowny z wymianą (bo w audi a6 c6 pada po 200k i wymiana to ok 10 tys...) ??

Jaką skrzynie z tego rocznika polecacie przy tych motorach ?

Jak wygląda zakup części do tego modelu ? Sa bardzo kosztowe ?

Oczywiście zamierzam go zagazować i potrzebuję najlepszej jednostki benzynowej ze względów że dużo jeżdżę w trasie i mi sie szybko gaz zwróci.

Proszę o informację bo w grę jeszcze mi wchodzi X3.

 

Czy z rocznika 2003-2005 kupię coś przyzwoitego za ok 30 tys ?? Auta mają juz po 10 lat.

 

 

 

viewtopic.php?f=73&t=153312

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja powiem tylko tyle, do tak dużego auta 3.0 jest mocowo "na styk" ,a silnik M54 który był w rocznikach za którymi patrzysz był chyba najlepszym w historii BMW. 30kzł to stanowczo za mało na 530i 2005rok, za 30kzł to można z tego rocznika szukać '3' ale tam z silnikami jest trochę inaczej.

 

Aha, piszesz o gazie. To zdecydowanie nie szukaj 530i z 2005r za 30kzł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W jakiej cenie można znależć ? nie zapominajmy ze ta samochody maja po 10 lat

 

Również przeglądam oferty e60 i zasadniczo za 30k nie widziałem jakiegokolwiek egzemplarza wartego uwagi :roll: niezależnie od wyposażenia czy wersji silnikowej

 

Według mnie minimum to 40k za auto z silnikiem 2.5 lub 3.0 z początku produkcji.

 

Tak jak piszesz. Te roczniki mają już po 9-11 lat, więc trzeba się wysilić by znaleźć porządny egzemplarz, jeżeli skusisz się na takie 525i z 2004 roku za 30k to nie dość że na 99% będzie powypadkowe (w wielu przypadkach nawet po kilku zdarzeniach, malowanych elementów się nie czepiam), wiele rzeczy będzie niesprawne, wiele będzie wymagało wymiany itp. Przebieg będzie najprawdopodobniej cofnięty z 400 na 200 byś miał dobre samopoczucie.

 

Minie kilka dni, tygodni i będziesz żalił się jakie te bmw to badziewne auto, że się psuje co tydzień itp. Jeżeli nie masz doświadczenia z marką to zdaj się na kogoś kto je ma, bo zakup egzemplarza w okazyjnej cenie często kończy się naprawami za kilkanaście tysięcy :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W jakiej cenie można znależć ? nie zapominajmy ze ta samochody maja po 10 lat

 

No tak, wszystkie samochody powyżej 10 lat powinny kosztować tyle co średnia krajowa. :lol:

Opublikowano
W jakiej cenie można znależć ? nie zapominajmy ze ta samochody maja po 10 lat

 

Również przeglądam oferty e60 i zasadniczo za 30k nie widziałem jakiegokolwiek egzemplarza wartego uwagi :roll: niezależnie od wyposażenia czy wersji silnikowej

 

Według mnie minimum to 40k za auto z silnikiem 2.5 lub 3.0 z początku produkcji.

 

Tak jak piszesz. Te roczniki mają już po 9-11 lat, więc trzeba się wysilić by znaleźć porządny egzemplarz, jeżeli skusisz się na takie 525i z 2004 roku za 30k to nie dość że na 99% będzie powypadkowe (w wielu przypadkach nawet po kilku zdarzeniach, malowanych elementów się nie czepiam), wiele rzeczy będzie niesprawne, wiele będzie wymagało wymiany itp. Przebieg będzie najprawdopodobniej cofnięty z 400 na 200 byś miał dobre samopoczucie.

 

Minie kilka dni, tygodni i będziesz żalił się jakie te bmw to badziewne auto, że się psuje co tydzień itp. Jeżeli nie masz doświadczenia z marką to zdaj się na kogoś kto je ma, bo zakup egzemplarza w okazyjnej cenie często kończy się naprawami za kilkanaście tysięcy :cool2:

W co te twoje kilka tysięcy ma być wpakowane? :duh:

 

Irytują mnie takie wpisy- jak kupowac to tylko powyżej iluś tam , naprawy kilka tys i inne bzdury

 

Masz w ogóle pojęcie z jakich części i ile kosztujących składa się ten samochód?

 

Ja jakoś kupiłem 525i za 30 tys i poza tankowaniem i myciem nic z tym samochodem nie robię

 

Poprzednio miałem e39 i tez każdy na forum pieprzył że za 10 tys to trup i złom można kupić a jakoś szczęśliwie 4 lata przejeździłem i nigdy mnie nie zawiodła , paliła na dotyk aż do końca

 

Nawet jak by mu sie posypał silnik to za 1500zł używany i przekłada a takie mądralińskie wpisy robicie chyba po to aby popisać się kwotami wydanymi na samochód albo leczycie kompleksy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.