Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ten model ma już tyle lat że najprawdopodobniej w Twoim egzemplarzu już ktoś wymieniał sprężyny - nie są wieczne. Nie napisałeś czy to przód jest zbyt wysoko czy tył zbyt nisko :wink: Jak przód jest za wysoko to może oznaczać że np. zamontowano sprężyny dedykowane do wersji z cięższym silnikiem. Jeżeli tył siedzi za nisko to może z biegiem lat osiadł od eksploatacji. Sugerowałbym wymianę kompletu. Niech tylko nie przyjdzie Ci do głowy by skracać przednie sprężyny :cool2:
Opublikowano
przód stoi wysoko tył siedzi nisko. razi to w oczy.;) haha no o jedno oczko ciachnąć. i po kłopocie by było no ale wolę oryginalnie i tak jak powinno to wykonać ...
Opublikowano

Wszystkie fabrycznie stoją wyżej z przodu niż z tyłu.

Albo tniesz zwoje, albo kupujesz sprężyny obniżające. Natomiast jak masz zamiar kupować te badziewa za 200zł za kpl typu Jamex to tnij :)

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak tnij sprężynym bądż kolejnym burakiem którego nie stać na sprężyni i tnie sprężyny. Dorzyć do tego odboje z Ducato i troche trytek i jakieś zacisk od tłumik by maksymalnie zglebic. Marcinpp, skąd pomysł na ciecie sprężyn.....brak słów na taki poziom modyfikacji.

Korba, zarzuć fotą auta by było widać mnie więcej o jakie zakres różnicy miedzy przodem i tyłem chodzi.

 

PZDR>

Opublikowano

Kris85, ty chyba mnie nie zrozumiałeś..

Wyjaśnienie: jak ma kupować te agro tuningowe sprężyny z Allegro to niech tnie, bo w jednych i drugich nie wiadomo o ile siądą i jak będą zachowywać na drodze, o tym jak długo wytrzymają nie wspomnę.

Lepiej kupić markowe H&R, Eibach czy Weitec, ale jak wspomniałeś nie każdego stać.

Na koniec sens: jak te co ma i tak wywali w kąt lub na złom, zamiast tracić na g..wna 200zł niech tnie swoje i pojeździ jak ma ochotę. Na markowe będzie 2 stówy więcej w kieszeni.

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak kupisz tanie sprężyny, masz gwarancje i pewność żę będzie to w miarę pracować. Jak siądą po roku czy po dwóch to urok tanich rzeczy. ale jest bezpieczeństwo jazdy. Cięta sprężyna z racji tego ze jest w czasie jazdy rozgrzana traci w tym miejscy swoją wytrzymałość. To żę obimzy auto nie zmienia faktu ze zakres pracy jest zostaje dalje taki sam. Nic nie utwardza. Nie wpsominajać ze rozhartowana stal stwarza niebezpieczeństwo pęknięcia.

Fakt szkdoa kas na tanie spreżyny, ale jest to zawsze lepsze wyjście niż cięcie.

 

PZDR>

Opublikowano

Chyba sobie żartujesz?

Badziewa za 200zł nie mają żadnych gwarancji, w necie na forach pełno tematów jak przy obniżeniu stoją wyżej niż seria.

Poza tym zamiast pisać takie bzdury o stali najpierw poczytaj sobie coś na temat obróbki cieplnej metali- rozhartować przy cięciu to sobie możesz ale chyba 0,5cm końcówki- ale i w to wątpię.

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy nowy towar zakupiony leganie masz dwa lata gwarancji. Nie wnikam jak to się spisuje, ale zawsze jest to o niebo lepsze niż cięcie sprężyn. Znam kilki wiesmiaków co cieło sprężyny. Fakt, siedzialo nisko, co z tego skoro auto na większysz dziurach waliło w glebę, bo cięcie spręzyn nie oznaczało ze będą twardsze. Włąsciwości są oruginalnych sprężyn wieć prowadzenia na takich sprężynach sporo odbiegało od dobrego i bezpieczenego. No ale każdy ma swój sposób na tuning. Jest tunign profesjonalny i Agro tuning. I podejrzewam że 9 na 10 forumowiczów powie tak samo jak ja.

 

PZDR>

Opublikowano

Kolego, ty mnie dalej nie rozumiesz.

Od kilku postów staram Ci się wytłumaczyć że te twoje chińskie nowe sprężyny to identyczny agro tuning jak ten cięty i nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. I nie mówię tutaj o twojej gwarancji przy której jak dojdzie do czegoś to wypną się na ciebie że to przez niewłaściwe użytkowanie, a nie wada fabryczna..

Profesjonalne marki robiące między innymi sprężyny podałem wyżej. Dopowiem Ci jeszcze że pro to także wymiana amortyzatorów na dostosowane do nich.

Chociaż w necie pełno jest takich co tną sprężyny i jest ok, oraz takich co kładą te twoje obniżane nowe bo tanie i zakładają na seryjne amory i chwalą się tobie że mają profesjonalne zawieszenie, a ty to łykasz.

Nigdzie też nie napisałem nic o utwardzaniu sprężyny przy cięciu. Kolegom powiedz że jak tną 4 zwoje z sześciu to nic dziwnego że im dobija :)

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.