Skocz do zawartości

po wymianie tarcz i klockow w przodu ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie w/w po miesiacu-dwóch zaczelo sie delikatne bicie przy hamowaniu, jak sie nagrzeja hamulce.

Co to moze byc? Zakladane byly tarcze Jurid i klocki Muff (?) tyle wpisow w ksiazce serwisowej, niestety nie mialem wplywu na asortyment - to mieli w warsztacie i podobno dobre.

Teraz jest trzy miesiace od wymiany i bije troche mocniej. Tylko podczas hamowania jak sie nagrzeja.

Drugi problem mam z mocą. Silnik M50b20 bez vanos. Czasem jak wkrecam silnik tak od 3500-4000 jest "wgniatanie w fotel" a czasem nie, idzie "liniowo". Co jest uszkodzone? Swiece wymienilem na NGK V-Line 20, Filtr pow Mahle, Filtr paliwa Kneht, filtr oleju, olej Mobil 5w50 caly czas.

Wszystko to wymienione 3000km temu. Nie wspomne o nowym pasku klinowym i akumulatorze. Czy ktos cos poradzi?

Nadmienie jeszcze, obroty na cieplym silniku 600rpm wskazowka zero plywania. Silnik pracuje w miare rowno, nigdy nie gasnie ani sie nie dlawi. Wkreca sie dobrze na caly zakres obrotow i moc maksymalna jest (na A4 bez problemow ok 220 i odciał paliwo :dance: ) Tylko to przyspieszanie :mad2:

Opublikowano
witaj odnosnie bicia przy hamowaniu!!! bije jak sie hamulce zagrzeja!!! podałes jakie zalozyles zamienniki ogolnie nie sa zle!!!to moje zdanie !!!bicie przy hamowaniu moze byc tez spowodowane delikatnymi luzami na tulejec wahacza!!chodzi mi o ta tylnia tuleje metalowo gumowa!! nio chyba ze przegrzałes juz nowe tarcze!!!i dlatego pojawia sie bicie!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.