Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, właśnie "szykuję" się do zakupu jedynki w wersji po lifcie (po 2008), mój wstępny wybór padł na model 118d (143KM).

Nie chcę jednak zamęczać Was pytaniami "czy warto" etc. Potrzebuję jednej konkretnej informacji. ; )

Czy ktoś z Was - użytkowników - mógłby wypisać podzespoły, które wymagają wymiany przy konkretnych przebiegach?

Np. 100.000km - wymiana rozrządu, co 15.000km wymiana klocków.

Zależy mi również bardzo na rzeczach mocno specyficznych dla BMW. Czy np. przy jakiejś wartości kilometrów warto oddać turbinę do regeneracji, co z DPFem etc?

 

W ramach małego offtopu - na co warto zwracać uwagę w jedynkach podczas ich oględzin? : ) Będę mega wdzięczny za każdą odpowiedź i mam nadzieję, że za niedługo dołączę do społeczności. ; )

Opublikowano

:search:

a reszta to pytania retoryczne.... co ile klocki ?? komputer pokaże..

zalezy jakie kieruja priorytety zakupem?

jesli ma byc tani i dobry to bedzie ciezko...temat o lancuchu rozrzadu to temat rzeka.... 2008 to akurat najbardziej usterkowy model z N47... :search:

jesli nie potrafisz sam ocenic stanu pojazdu zleć to jednemu z salonow bmw...

chlodny umysl... nie napalać sie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.