Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, czy ktoś z tego forum obniżał swoje xdrive ? czy są jakieś przeciwskazania ?

 

z dostępnych na rynku sprężyn to znalazłem:

- H&R ale ich obniżenie jest znikome i chyba szkoda w ogóle to robić, bo 25/10mm

- eibach już trochę lepiej bo 30/25mm

- AP 30/00 beznadzieja

- KW 30/30

 

z drugiej strony zawieszenia gwintowane proponują, np taki H&R przód od 25-50, tył od 30-55 mm

 

 

 

skoro znane marki mają w swojej ofercie takie części to jakie niby byłyby przeciwskazania ?

 

z góry dzięki za pomoc... bo straszna koza z tej mojej beemki :D po załozeniu 19" felg wygląda jak Jeep

Opublikowano

W mojej galerii znajdziesz fotki przed i po obniżeniu z użyciem Eibach ProKit.

 

EDIT: teraz zauważyłem, że komentowałeś w mojej galerii... :)

 

Generalnie auto siadło ładnie. Wygląda zdecydowanie lepiej niż przed obniżeniem. Niestety - z mojej perspektywy ucierpiał na tym komfort. Pomimo tego, że amortyzatory zostały standardowe, auto zrobiło się twardsze. Teraz każda dziura (o którą jak wiadomo u nas nie trudno) boli jeszcze bardziej. Dodatkowo, ponoć z tyłu bardzo trzęsie - żona jeździ z tyłu z dzieckiem czasami i bardzo narzeka.

 

Na plus - poprawiło się prowadzenie, auto nie wychyla się w zakrętach w ogóle. Poprawiło się też hamowanie - chociaż to bardzo subiektywne odczucie - brak efektu nurkowania nosem.

 

Reasumując - jeśli miałbym obniżać auto raz jeszcze to "dupowozu" (takiego jak moje obecne E91) bym nie obniżał, ale już zabawkę zdecydowanie tak.

 

Pozdrawiam,

 

Piotr

http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0947c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.