Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napinacze, obydwa łańcuchy, rolki, olej, itp, itd...

Plus sama wymiana oczywiście.

Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to bardzo proszę o informacje.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Fajna reklama gorik :cool2:

Btw.

Co bylo przyczyna takiego zurzycia oleju ... bo przeciez nie rozrzad :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Zatem w ASO, powiedziano mi, że przy wymianie rozrządu trzeba planować głowicę czy panewki... No w każdym razie mówili, że coś trzeba wyplanować i jest to bardzo drogie.

Kłamali? :roll:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajna reklama gorik :cool2:

Btw.

Co bylo przyczyna takiego zurzycia oleju ... bo przeciez nie rozrzad :norty:

obejrzyj wszystkie zdjęcia, poprzedni warsztat złożył silnik po zerwaniu łańcucha na pękniętej obudowie i starych uszczelkach wymiana samej metalowej uszczelki wiąże się z rozebraniem całego rozrządu

Opublikowano

@God damn it, gorik !

 

Obejrzalem zdjecia a nie przeczytalem opisu :norty:

 

Roboty byla kupa wiec pewnie klient z reklamowka pieniedzy do ciebie zawital i jeszcze corke w zastaw dal :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.