Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam na początku sie przedstawie mam na imie Marcin mieszkam w Mysłowicach.

Moja furmana to BMW E46 m54b22 ;)

A oto mój problem trwa on w sumie od dwóch tygodni

jechałem sobie spokojnie z Pszczyny w strone mysłowic i nagle gdy podczas ruszania na swiatłach

auto zaczeło tracic moc i trzęś sie strasznie po czym zgasła (próby odpalenia nic nie dały)

zadzwoniełem po lawete generalnie auto bylo wylaczone ok. 3h po czym przekrecilem kluczyk i odpalilem korzystając z okazji ze odpalila pojechalem do kumpla na warsztat zeby podpiąc pod komputer (komputer nic nie wykazał)

auto bylo zgaszone gdy juz szczesliwi ze odpalil chcialismy a tu [BAD] znowu nie odpalił..

stala u niego pod domem przez całą noc.

Na drugi dzien odpalil jak gdyby nic jezdzilem autkiem nawet tydzien ale znowu problem wrócił i juz nie wiem co mam robic ;(

dodam tylko ze myslalem ze to paliwo ale zatankowalem i nic to nie dało..

Edytowane przez magnus15
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmień tytuł na "320i m54b22 nie odpala na ciepłym", bo to nie dziwny problem tylko wiele było takich przypadków na forum, wystarczy :search:

Jakiego kompa podpiął? Pewnie jakiś uniwersalny badziew..jak podłączysz inpę to wyjdzie jeden z czujników wałka rozrządu, ewentualnie czujnik położenia wału, jak masz luźne niecałe 2k to możesz kupić wszystkie 3 ori :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak napisałem komp z inpą i będzie wszystko jasne, jak nie masz dostępu to może któryś z forumowiczów zaoferuje pomoc.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak jak napisałem komp z inpą i będzie wszystko jasne, jak nie masz dostępu to może któryś z forumowiczów zaoferuje pomoc.

 

Mechanik powidzial ze to jest jakis problem z bakiem tzn ze do jakiegos poziomu paliwa pompa nie dostaje go odpowiednia ilosc ^^

w kazdym razie zalal paliwem i jezdzi normalnie

Opublikowano
Mi tak samo się robi, ostatnio obroty zatrzeły mi schodzić poniżej 600 i cala buda drgać jak dogazowałem to do 3tyś i sie blokował. Mechanik stwierdzil ze włacza sie tryb awaryjny poniewaz mam za mało oleju :) ( bzdura ) bo miałem pol miarki. Dodam tez ze gdy zgasze, wyciagne kluczyk ze stacyjki i odpale od nowa to idealnie chodzi i kreci do konca. Niewiem co to może być, jak wiecie coś na ten temat to piszcie ( silnik m54b22 )
Opublikowano
Ale kilka postow wczesniej napisales ,ze zatankowales auto i nic to nie dalo,takze nie sadze zeby to byla wina baku i paliwa.

 

Tak napisałem tylko zapomnialem dodac ze nalalem tylko 5l i troche na tym jezdzilem

Opublikowano
czujnik temperatury mialem to samo w swojej.zla podaje mieszanke paliwa albo wogole i z tasd ten problem.

Ale jakie są jeszcze skutki czujnika temperatury? bo mi generalnie temperature podaje dobrze tzn chodzi o temperature silnika wiec za bardzo nie widze powiązania ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
niebieski czujnik temperatury w bloku i bedzie po problemie :) albo jak mowisz zalales tylko 5l to mozliwe ze pompke paliwa zatarles i nie podaje ci waszki :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.