Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie potrzebuje pomocy kupiłem E30 po swapie na m20b25 ale na elektrycznym wentylatorze... I tu moje pytanie czy jest możliwość upchania tam wisko?? I mam jeszcze jedno pytanko czy nie znacie jakiegoś fachowca od BMW w okolicach Krakowa?? Chodzi mi o nierówną prace silnika na wolnych obrotach i nie jestem pewien czy to wtryski czy też jakaś inna przyczyna?? Z góry dzięki za pomoc :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo jest założony elektryczny?? :D Jeśli ten wentylator elektryczny jest od strony silnika to zapomnij o Visko. Z drugie strony nie jest potrzebne jeśli jest elektryka. Silnik ma bez Visko mniej do roboty i nei traci tak mocy (visko jest wstanie zabrać nawert 3-4 km :D). Jeśli elektryka jest od strony atrap to Visko powinno wejść bez problemu.

 

PZDR>

Opublikowano

No jakby miał elektryka pomiędzy chłodnicą a silnikiem i kładąc visco nie usunąłby go to chyba byłby to "turbo swap" :)

Pzdr

Opublikowano
Tak elektryczny.Tylko jest to spartolone strasznie. A mam jeszcze pytanie bo z tego co wyczytałem to musze tam wsadzić chłodnice od 2.4td i wtedy wisco tak?? Bo tam jest jakaś chłodnica "no name " do tego zamontowana pod kątem i wsumie razem z wentylatorem zbyt wiele nie dają :-(
Opublikowano

Oryginalnie masz tak że chłodnica M20 ma zbiornik wyrównawczy na lewym kielichu, a chłodnica oleju jest pod przednim pasem tam gdzie masz wlot pomiędzy halogenami. Visco standardowe na 4 śruby i na chłodnicy taka cienka osłona wentylatora

Pzdr

Opublikowano
Kolego a nie wiesz skąd mogę dostać taka chłodnice a w zasadzie numer??? Szukam tej chłodnicy ale własnie w większość wychodzi mi ta z zbiorniczkiem:(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpier powiedz mi co to masz za swapa i co siedzialo fabrycznie. Jak bylo M40 to masz chłodnicę ze zbiorniczkiem. Ogólnie elektryka to lepsze rozwiązanie niż visco. A jeśli nei daję elektryka rady to viso też nie wiele da. Pewnie coś nie tak z silnikiem. Samą chłodnicę do m20 kupisz nową bez probleu do 300 złotych co nei zmienia faktu żę musisz i tak ogarnąć temat zbiorniczka wyrównawaczego, zamontować go tam gdzie m20 powinno go mieć. Wtedy wszystko będzie hulać jak należy. POrządnie ogarnąć elektrykę będzie to lepsze rozwiązanie niż Visco.

 

PZDR>

Opublikowano
Tak dokładnie było tam m40. Dlaczego kolego uważasz ze elektryka lepsza niż oryginalnie montowane wisko??? Z silnikiem jest coś nie tak pod tym względem ze delikatnie faluja wolne obroty i wygląda jak by go zalewalo ale nie jestem pewien czy to wtryski juz padły czy może przepływka a nie mam skąd wziąść na podmiane aby sprawdzić....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elektryka jest lepsza. po jeśli elektryka jest sprawna zaawsze się włączy. Po drugie, visco zabiera jak jest rozłączone ok 1kM. Jeśli się załącza, to nawet 5KM. Do tego dochodzi sprawność Viscko, które nawet nowe nei zawsze chodzą jak trzeba. Jedyny plus Viscko to niesamowita skutecznoć. Potrafi zrobić taki przedmych ze bardzo szybko wystudza silnik. Ale moim zdaniem lepiej dobrze zrobić elektrykę, zrobić na dwa biegi jak było w wersjach klimatyzacją i będzie lepiej. Weż pod uwagę że BMW już się wycofało z Visco.

 

PZDR>

Opublikowano
Dzięki koledzy ale chyba narazie jednak zostane przy oryginalnym wisko:-) mam jeszcze pytanko czy nie macie numeru chłodnicy oryginalnej chciałem kupić nową ale nie mogą mi dobrać ponieważ było podobno parę rodzaji i mam mały problem... :-(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer z nissensa to 60619a cena 300pln wersa wzmocniona, wyższa, ale nie powinno byc problemu z przypasowaniem jej. Tylko szukaj od razu zbiornik wyrównaczy.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.