Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam uprzejmie. :)

 

BMW e36 318i M43B18 Benzyna/ Gaz.

 

Mam dość dziwny problem. Kilka dni temu zauważyłem, że wąż wychodzący z pokrywy zaworów do odmy, jest dziwnie spuchnięty. Zdjąłem go więc i postanowiłem wymienić. Jednakże gdy go zdemontowałem, zauważyłem, że coś w nim jest. A tam niespodzianka, poprzednik wsadził tam wężyk o mniejszej średnicy, także siedział na sztywno (to od strony pokrywy), ale od strony odmy było ciekawiej. :oops: Musiałem rozciąć stary wąż, gdy to zrobiłem, ukazało się moim oczom takie cudo:

 

http://files.tinypic.pl/i/00578/lsngatl59uho_t.jpg

 

Element znajdował się w środku węża, pytanie po co? :duh:

 

Po wymianie kolejny problem, silnik pracuje strasznie, mianowicie na jałowym obroty sięgają 0, a nawet gaśnie. Chwilę po odpaleniu lekko falują obroty, ale po chwili się poprawia, tzn do ok 500. Na benzynie, jak i gazie bez zmian.

 

Dlaczego na zatkanym praktycznie całkowicie wężu silnik pracował normalnie, a z nowym już nie?

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie.

Odma została wymieniona, jednakże problem nie ustępuje. Znajomy stwierdził, że łapie gdzieś lewego powietrza, ale wszystko sprawdziłem, jeden wężyk latał sobie luźno, dałem opaskę, ale to nie to.

 

Nie chcę wymieniać zbędnie części i podjadę podłączyć pod kompa, wtedy zacznę ponownie zabawę. :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolejny problem w w/w temacie.

Otóż byłem na kompie i nic nie wykazał, jutro jadę do innego elektryka/ mechanika się upewnić.

Godzinkę temu po powrocie do domu przed garażem przy odpalonym silniku otworzyłem maskę i zauważyłem na przewodzie iskierki. :shock:

Co dziwne przewody wymienione zaledwie dwa dni temu (JANMOR PROLINE z miedzianym rdzeniem), jak i świece (NGK), komplet 190,-.

Patrząc od przodu 4 wychodzący z rozdzielacza do 4 świecy. Rozdzielacz podmieniony.

Nie ogarniam już tego auta, ale zauważyłem, że co niektórzy mają naje***** we łbach robiąc coś takiego jak w pierwszym poście. :mad2: Możliwe, że poprzedni właściciel coś więcej zdziałał, aby "usprawnić" działanie auta?

 

 

EDIT/ Wybaczcie za post pod postem, ale nie zauważyłem opcji edytuj, proszę moda o połączenie postów. :oops:

Opublikowano

Na poprzednich przewodach iskier nie było i auto również pracowało nie równo.

Wymieniłem, bo miałem wrażenie jakby palił na 3 gary, ale widocznie wina nie leży po tej stronie.

 

 

EDIT/ U kolejnego elektryka po podłączeniu do kompa wykazał 1 błąd: Czujnik/Regulator minimum (EWD), nie wiem od czego to, on też nie wiedział, ale po skasowaniu już się nie pojawił. Auto w dalszym ciągu pracuje tak samo, a mianowicie obroty falują, jest zamulony. Nie mam już pojęcia, po której stronie leży przyczyna takiej pracy silnika. :/

 

 

 

Temat do zarchiwizowania, nieaktualne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.