Skocz do zawartości

BMW Z4 E89 SDRIVE Białystok WBALM31000E345076


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Zastanawiam się nad zobaczeniem tego samochodu ale kawałem z Warszawy mam. Czy ktoś może widział, oglądał albo ma nosa co do ogłoszeń w necie, bo ja jestem laik i chcę kupić 1 BMW.

 

Opis w ogłoszeniu bardzo mizerny.

 

http://otomoto.pl/bmw-z4-e89-sdrive-navi-xenon-skora-C33356817.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja bym nie ryzykował, 190km to szmat drogi :duh: Może taka w Grójcu się pojawi, przypilnuj chyba że to też za daleko :mrgreen: A tak być trochę poważnym to nic niepokojącego na fotkach nie widać, w Białymstoku jest ASO więc żaden problem ją sprawdzić tam na miejscu. Dobra cena biorąc pod uwagę przebieg ale przede wszystkim akcyzę z tego auta :norty:]

Numer podwozia WBALM31000E345076

Kod typu LM31

Typ Z4 23I (EUR)

Typoszereg E E89 ()

Seria Z

Rodzaj konstrukcji ROADST

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N52K

Pojemność skokowa 2.50

Moc 150

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER KANSAS/CANBERRABEIGE (LYCY)

Data prod. 2009-04-21

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2KVA LM RAEDER V-SPEICHE 294/MB Obr. BMW, st. le., spr. V 294

S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptacyjne podwozie M

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S387A WINDSCHUTZ Osłona przeciwwietrzna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4BNA EDELHOLZAUSFUEHRUNG ESCHE MASER Wer. drewna szlach. jesion. rys. słojów

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S4UTA DURCHLADEOEFF.M.INT.TRANSPORTSACK Throughload opening w/int. transport bag

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Zarządzanie zleceniami HEA

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez 320SI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Ja się bardzo mocno do niej przymierzałem(w zasadzie to prawie się zdecydowałem) ale ostatecznie odpuściłem...

 

Przebieg IMO wydaje się realny - wpisów w historii w systemie BMW co prawda nie ma wiele. Są jakieś w 2011 roku i wtedy o ile mnie pamięć nie myli było około 11000km.

Potem już dopiero w PL, jesienią ubiegłego roku nie wiele ponad 28 tyś. km.

Papierów w ręku nie miałem więc nie wiem jak wygląda ta kwestia. Właściciel mówił, że ma 2kpl. kluczy i książkę serwisowa ale ta jest czysta bez wpisów.

 

Auto ładne, czyste(nawet w zakamarkach), zadbane... ale nie bez skazy.

Ma jakąś wgniotę na błotniku, maleńką na tylnej klapie, coś tam na drzwiach i przednim zderzaku. Bez dramatów ale na czarnym trochę to widać więc gdybym miał tym jeździć to mi by przeszkadzało i trzeba by coś z tym zrobić. Najbardziej razi to co jest na błotniku i na drzwiach i to moim zdaniem definitywnie trzeba naprawić.

Zaznaczam, że jestem w tych sprawach bardzo drobiazgowy i należę do tych co lubią furę smarować woskami i innymi szuwaksami - mam bzika na punkcie czystości auta i zadbanego lakieru. :wink:

 

Poza tym widać, że coś tam było grzebane w aucie.

Bez większych dramatów, napewno nie jest to ulep składany z dwóch ale robiona na 100% była.

Na 99% nie była jednak na ramie więc raczej jest prosta.

Naprawiona pożądanie bez druciarstwa ale kilka elementów z przodu było robione/wymieniane.

Podłoga z tylu, progi, wnęki drzwi, kielichy czy inne elementy konstrukcyjne wyglądają na nietknięte i nie naprawiane(nie malowane). Dla świętego spokoju pojechał bym jeszcze na geometrię ale raczej nie powinno być niespodzianek.

Trochę pocharatane(boki) i nie równo zużyte opony - nie wiem czy ktoś jeździł na za niskim ciśnieniu, czy miał źle ustawioną geometrię? Może jedno i drugie razem...

 

Mechaniki nie sprawdzałem więc tutaj się nie wypowiadam - ogólnie w jeździe nic nie stuka, nie puka, zbiera się sprawnie, zawias adaptacyjny działa.

 

Ja odpuszczam ale nie skreślał bym jej kategorycznie. Tutaj sprawę przesądziła kwestia oczekiwań - nie tego szukałem dlatego się nie zdecyduje...

Jeśli ktoś jest mocno zainteresowany ja bym ją jeszcze raz solidnie sprawdził(mechanika, komp, podwozie, geometria) i ewentualnie mocno ponegocjował cenę.

 

Pozdro

Edytowane przez Spidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, trochę zamarudziłem... :oops: :wink:

 

Jednak to dlatego, że pomysł na to auto wyszedł dość spontanicznie i cały czas brałem pod uwagę opcję, że jak mi nie przypasuje to je za jakiś czas poprostu sprzedam.

Uznałem, że nie jest to ani jakaś specjalna okazja ani auto bez skazy.

Nie mam pewności, że nikt później przy ewentualnej odsprzedaży nie będzie marudził więc ja nie zaryzykuje.

 

Zaznaczyłem również, że nie skreślał bym jej całkowicie.

Mój werdykt jest subiektywny bo każdy ma inne oczekiwania - moich akurat nie spełnia.

 

Samo auto nie wydaje się jeżdżącą miną dlatego starałem się opisać w miarę dokładnie stan faktyczny ale tak jak różne są oczekiwania tak różne będą ogólne oceny.

 

Gdybym był pewien, że to jest TO, że chce właśnie Z4 i jak kupie to spokojnie polatam tym dłuższy czas(załóżmy 3-4 lata) to wtedy sprawdził bym dokładnie mechanikę, podjechał na geometrię, zajrzał jeszcze pod auto(ja nie zaglądałem) i podpiął je pod kompa.

Gdyby okazało się, że nie ma większych niespodzianek to pewnie bym powalczył z ceną i zabrał, dopieścił i cieszył się z jazdy. :)

Ogólne wrażenie robi świetne - naprawdę piękna fura!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup cos normalnego a z odsprzedażą nie bedzie problemu bo z4 jak kupisz to zaraz wystaw na allegro :mrgreen: bo sprzedaje sie bardzoooooooo długo no chyba ze cena bedzie o 40% zaniżona .

 

Co innego Coupe czy sedan.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.